~Aurora~ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har forsøkt å sende deg svar på pm, men det er visst noe galt. Jeg får prøve igjen i morgen =)
wireless wife Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Oki. Det skal ikke være fullt nå, men jeg skal gå å slette unne litt i tilfelle det hjelper. :-)
~Aurora~ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Beklager, det gikk ikke nå heller. Får prøve igjen en annen dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå