ruth Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 er en jente på 21 år som har prøvd å bli gravid nå i 2 år ca. men det skjer aldri, blir bare mere og mere deppa for hver måned mensen kommer. og veldig mange rundt meg får barn ,venner og familie. føler dette veldig vanskelig, men det virker ikke som mannen min skjønner dette. jeg er jo selvfølgelig veldig glad på andre sine vegne men vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg!! noen andre som sliter?
☆twinkle twinkle Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hei, vet du hva jeg ville gjort viss jeg var deg? Sagt det til legen min...min lege sa at dersom jeg prøvde i ett eller ettå et halvt så kunne jeg få hjelp etter på hvis jeg ville...du er jo ung men det er jeg og og kjenner lengselen etter et barn (mitt tilfelle barn nr 2) lykke til og fortell meg hvordan det går...
ruth Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 hei. har akkuratt snakket med legen min og skal til ordentlig sjekk nå snart. men jeg har en sykdom som gjør at jeg kan velge mellom å få barn nå eller kanskje aldri. men jeg ønsker meg barn så sterkt! håper det går bra med deg oxo da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå