Gå til innhold

Nu baka æ kanelbolla!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat satt inn ett brett.. så skal spis te æ sprekk=) så får vi se da.. klar snart ikke gå lengre me magen pga. ryggen å ribbeina.. e bare kjempe sliten!! så nu må det vel skje nå snart.. akkurat ei uke te termin idag. men har hatt litt mens smerta og mye kynnera i det siste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... løkka tell... spis tell du sprekk :)

Skrevet

Å sukk, det er godt det!

 

Spis med god samvittighet ;) Jeg har boller i frysern og planlegger å ta en nå (bare for det...)

Skrevet

åååå gud det hørtes godt ut:)nam nam...kom nå på at jeg har skolebrød i fryseren som nå må opp..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...