Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har akkurat satt inn ett brett.. så skal spis te æ sprekk=) så får vi se da.. klar snart ikke gå lengre me magen pga. ryggen å ribbeina.. e bare kjempe sliten!! så nu må det vel skje nå snart.. akkurat ei uke te termin idag. men har hatt litt mens smerta og mye kynnera i det siste...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hehe... løkka tell... spis tell du sprekk
Kakebakesøte Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Å sukk, det er godt det! Spis med god samvittighet Jeg har boller i frysern og planlegger å ta en nå (bare for det...)
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 åååå gud det hørtes godt ut:)nam nam...kom nå på at jeg har skolebrød i fryseren som nå må opp..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå