Gå til innhold

Mensen, men mulighet for graviditet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen 4 dager på overtid for et par uker siden. Mensen varte litt kortere enn vanlig, men ellers var den som normalt. Testet før mensen kom og testen var negativ.

Tror egentlig ikke jeg er gravid siden jeg har hatt mensen, men den siste uken har jeg vært kvalm når jeg har våknet om morgenen. Bekkenet mitt har også blitt vondt. Har sliti med bekkenløsning i forrige svangerskap. Har også hatt litt mensmurringer om dagen, enda jeg venter ikke eggløsning helt enda.

Det er vel veldig liten sannsynlighet for at jeg er gravid når testen var negativ og jeg har hatt mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test til :-)

De er jo noen som har blødninger selvom de er gravide......

Skrevet

Drøy noen dager og ta en test til.

Selv hadde jeg tre blødninger til forventede mens-eprioder med førstemann, og forsto ikke før i uke 12-13 hva som var på gang.

 

Blødningene var ikke "helt vanlig" mensblødninger, men nok og regelmessige nok til at jeg ikke tenkte stort over det, før 3.gangen... og da var det tilfeldig at jeg var hos legen og nevnte det...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har vært gravid en gang og hadde mensen den første mnd. Merket ikke noe annerledes med den blødningen kontra de tidligere.

 

Dersom du har hatt blødning selv om du var gravid vil en test slå ut nå, så ta en ny test du :-)

Skrevet

du vet at du spør på 2.tri nå??? har dere ikke eget forum???

Skrevet

Anonym over meg her: HA DEG TIL LEGEN Å FÅ LYKKEPILLER DA!!!

Du er jo så hormonell og sur atte!

Selv om hu "hører" til et annet trimester betyr det da vel ikke at hu ikke kan stille sp.mål på andre tri./forum!!! SKJERP DEG!!!!

Vi må da kunne dele erfaringer uavhengig av hvor langt på vei vi er.... å det er bare naturlig for meg å spørre folk som har kommet lenger enn meg dersom det er noe jeg lurer på....

 

 

Skrevet

Forstår faktisk hva anonym mener, selv om det kunne vært sagt annerledes. Og at det lureste er å kjøpe en test, er jo helt logisk. Ingen her inne kan vite hva som skjer i kroppen til HI. Men vi ser slike eksempler hver dag. " Jeg er 6 dager over IKM, er jeg gravid? Tror puppene er ømme." Hvordan i all verdens navn og rike skal vi vite det? Kjøp en test - er du gravid, kom inn her og del den gledelige nyheten med oss! Vi er ikke levende graviditetstester, eneste måten å finne ut av det på, er å ta en tur på apoteket. Enkelt og greit. Og lykke til :)

Skrevet

Nei, vi er ikke levende graviditetstester- men vi er levende medsostre. Hvis man ikke orker flere av denne typen sporsmaal ikke klikk paa innlegget. I 22 maaneder gikk jeg aa haapet paa at min begynnende blodning kun var en hormonell blodning og at det var for tidlig for en test aa bli positiv. Jeg googlet side opp og side ned om temaet. Maaneden jeg ble gravid hadde vi sex 3 dager for el- eller det jeg tror var el, for til tross for iherdig testing ble el testene aldri positive...jeg spotter ikke I det hele tatt, noe som jeg syntes er rart for etter avsluttet p-sproye spottet jeg alltid en uke for ikm. Jeg var ikke kvalm, det kom ikke for I uke 7 men jeg viste det bare. Tok tester 3 dager over ikm og de var alle knall positive uansett naar paa dognet jeg tok dem. Som du ser HI er vi bare saa forskjellige, noen faar jo aldri en positiv test heller (ikke spor meg hvorfor- har lurt paa det lenge.). Noen har hormonelle blodninger. Men dette er jo ikke normen og derfor syntes jeg du bor oppsoke lege for bekken plagene dine asap og ta en hcg prove samtidig. Lykke til.

Skrevet

Venninna mi hadde mensen i de 3 første mnd av svangerskapene sine.. Hun skjønte at hun var gravid 2.gangen fordi hun fikk bekkenløsning veldig tidlig.. Stikk til legen, ta en test til, eneste måten å finne det ut =)

Skrevet

Surpomp!

(Til den et par tre over..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...