Verbena Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Noen som er ofte på Lade evnt faktisk leser aviser å har sett hvor Jula skal åpne? Og er det kanskje noen som kjenner noen som skal begynne å jobbe der?? Jeg skal begynne der, men det mangler en vesentlig del av informasjonen i mailene fra dem, nemlig hvor på Lade butikken skal være. Også har jeg sosialangst og gruer meg veldig til å begynne i ny jobb der jeg ikke har noen mulighet til å dra innom å se hvem som jobber der. Hadde vært herlig om noen kjenner noen som skal begynne der. Bare å ha et navn hjelper på angsten min! send meg gjerne en PM om du vet av noen!
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Mener du ultra på Lade? Det er i så fall der Lefdal var før. jeg har søkt i ferskvare disken. Men er visst mye om og men om dem får åpne. Hvis du mente Jula vet jeg ikke hva det er.
Verbena Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Mente Jula ja! Jula er en svensk kjede, ala clash olson bare enda mere liksom. Jula på lade blir første butikken i Norge!
Zupermam Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hva er Jula? Nå ble jeg nysgjerrig:)... Bor i nærheten, kan godt hjelpe om du forteller hva Jula er:)
Verbena Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 dytter denne opp før jeg drar bort!
klg,2 boys now:) Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 aldri hørt om.hvor har du fått jobben da?gjennom finn.no?bør stå en adresse.
Gummianda:) Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Har ikke hørt om butikken, og bor ikke i Trondheim lenger....men ville bare si gratulerer med ny jobb!! Tøff du er som trosser sosialangsten din!
Verbena Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk Ane!! Har helt glemt at jeg skulle sende deg PM... Så jeg skal gjøre det nå! =)
Gummianda:) Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Ikke noen fare...er nesten ikke pålogget for tiden. Ligger bare på sofaen å venter på å føde:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå