Gå til innhold

Trondheimsdamer!! Se hit litt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er ofte på Lade evnt faktisk leser aviser å har sett hvor Jula skal åpne? Og er det kanskje noen som kjenner noen som skal begynne å jobbe der??

Jeg skal begynne der, men det mangler en vesentlig del av informasjonen i mailene fra dem, nemlig hvor på Lade butikken skal være. Også har jeg sosialangst og gruer meg veldig til å begynne i ny jobb der jeg ikke har noen mulighet til å dra innom å se hvem som jobber der. Hadde vært herlig om noen kjenner noen som skal begynne der. Bare å ha et navn hjelper på angsten min!

send meg gjerne en PM om du vet av noen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du ultra på Lade? Det er i så fall der Lefdal var før. jeg har søkt i ferskvare disken. Men er visst mye om og men om dem får åpne.

Hvis du mente Jula vet jeg ikke hva det er.

Skrevet

Mente Jula ja! Jula er en svensk kjede, ala clash olson bare enda mere liksom. Jula på lade blir første butikken i Norge!

Skrevet

Hva er Jula? Nå ble jeg nysgjerrig:)... Bor i nærheten, kan godt hjelpe om du forteller hva Jula er:)

Skrevet

dytter denne opp før jeg drar bort!

Skrevet

aldri hørt om.hvor har du fått jobben da?gjennom finn.no?bør stå en adresse.

Skrevet

Har ikke hørt om butikken, og bor ikke i Trondheim lenger....men ville bare si gratulerer med ny jobb!!:)

Tøff du er som trosser sosialangsten din!

Skrevet

Tusen takk Ane!!

Har helt glemt at jeg skulle sende deg PM... Så jeg skal gjøre det nå! =)

Skrevet

Ikke noen fare...er nesten ikke pålogget for tiden. Ligger bare på sofaen å venter på å føde:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...