Gå til innhold

Emmaljungaen er bestilt! HURRA HURRA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bestilt den i går ettermiddag, i fargen Elk (svart og brun) og gleder meg så til den er i hus!!!!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis:D jeg skal bestille den selv..hvor valgte du å bestille?

Klem

Skrevet

Åh- så kjekt ;o)

Herlig følelse bare å ha bestemt seg i jungelen av vogner, vognsammensetninger, tilbehør, farger og finesser =)

Gleder meg til å bestille ila uka!!

Gratulere så mye da *Hehe*

Skrevet

Velger å legge innlegget mitt her også ;)

olinebrumm og knøttet:

Var dere på sjarmtrollet ved Jekta for å bestille vogna? Har de evt utstillingsmodeller der man kan se litt på, slik at man vet hva man kjøper? Har litt lyst på Emmaljunga sin duo combi...

Lang leveringstid på Emmaljungavogn her i Tromsø...?

Skrevet

Tillater meg å dytte litt på denne også....

Skrevet

Heisann!!

Ja var på Sjarmtroll! Jeg har vært å sett på den et par ganger, og fått den sånn passe demonstrert med alle sine finesser. Men så tok jeg mannen min med og ba dem om å demonstrere alt med den slik at vi fikk se skikkelig!! Og damen tok oppdraget med alvor og viste oss alt. Hvordan løfte av bagen og sette på, hvordan slå sammen, hvordan ditt og hvordan datt. Hun hentet også sportsdelen og viste oss den, og tok av skjermen fra bagen for å vise hvordan det ble. Så jeg syns det var kjempeservice! Etterpå gikk jeg litt rundt og fikk vist andre vogner, men må ærlig talt si at det var ingenting som kom opp mot duo edge!! De har mange modeller og farger utstilt, og jeg skulle bare se og prøve selv.

Mellom 1,5 mnd til litt over 2 måneder kunne det ta, men det brukte visst å gå kjappere. Men det kom an på fargen man valgte også da. For noen av dem hadde de på lager, så da kunne man gå ut med vogna der og da hvis de hadde rett understell og slikt.. :)

Vi har valgt sportunderstellet siden man kan da vippe det over og slipper å dra vogna etter seg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...