jejeje Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg fikk mensen 4 dager på overtid for et par uker siden. Mensen varte litt kortere enn vanlig, men ellers var den som normalt. Testet før mensen kom og testen var negativ. Tror egentlig ikke jeg er gravid siden jeg har hatt mensen, men den siste uken har jeg vært kvalm når jeg har våknet om morgenen. Bekkenet mitt har også blitt vondt. Har sliti med bekkenløsning i forrige svangerskap. Det er vel veldig liten sannsynlighet for at jeg er gravid når testen var negativ og jeg har hatt mensen?
Nagilimia Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Synes vel du bør ta en test til... du får nok ikke roet deg før det alikevel Men i min familie har det faktisk vært flere tilfeller hvor de ikke har funnet ut at de er gravide pga mensen både 1,2 og 3 månder.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Det er visst ikke så vanlig, men jeg hadde 2 "vanlige" mensblødninger og 1 litt kortere da jeg var gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå