Mido Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er tante til barnet og lurer. Barnet får NAN og morsmelk. Når de kun får morsmelk husker jeg at det kan ta veldig mange dager mellom bæsjebleiene, men de skal vel helst tømme seg litt oftere når de får en del NAN? Jeg vet ikke hvor mange dager det er gått.
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 med jentungen min hadde jeg og litt problemer med dette da hun begynte på nan. Jeg blandet i maltekstrakt i flaskene med nan til hun, og det funket. Ellers så er det veldig greit og ta en telefon til helsestasjonen og få noen råd.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg sverget også til maltestrakt, som du får kjøpt i dagligvare butikker, da vår første fikk nan. Det var rask virkning, vært å prøve. Jeg hadde litt ihver flaske med nan.Og jo når de begynner med erstatning skal det ikke gå så lenge mellom vær gang de bæsjer
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg brukte også maltekstrakt i melken til jenta mi, men dette var ikke så effektivt, så ble anbefalt Duphalac av helsesøster. Fåes kjøpt på apoteket reseptfritt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå