Gå til innhold

hjelp hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på mandag kom det en liten blodklump, ca 1 cm kanskje, og litt slimblod. I natt kom det slimblod igjen.

 

HVA kan dette være?

 

er livredd og bekymra for babyen :/ mellom 8-10 uker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! Frustrerende å ikke svar, så jeg skal prøve å svare deg. :) Er ingen ekspert, men alle sier jo at det er normalt å blø litt under svangerskapet. Jeg hadde en tidlig sa i fjor og da blødde jeg nesten like mye som en vanlig mens. Håper blødningene stopper snart. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg blødde i går jeg også, der også var det noen slimklumper.. er

9+4.. ringte sykehuset å fikk snakket med lege.. jeg har hatt to blødninger fra føs også, men første gang ble det påvist en normal graviditet ved vaginal ultralyd. å så lenge jeg ikke hadde smerter bekymret han seg veldig lite sa han, for veldig ofte hos de som ikke har født før har blodårene inni "der" lett for å briste, og da kan det komme en del blod med klumper... så lenge det stoppet og jeg ikke fikk smerter så skulle jeg bare ta det med ro. men det er jo ikke lett:( skjønner veldig godt at du blir utolig. jeg skal på ul i morgen, gruer meg fælt!:( i tilfelle det er borte.. men en SA er jo normalt sett VELDIG VELDIG vondt, det var hvertfall min i 05, selvom det satt utenfor livmor. blødde jo i halvannen uke etterpå...

 

LYKKE TIL!!:) håper det beste for oss begge!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har født før jeg da.. har en på litt over året..:/

 

får ringe legen i morgen og høre om jeg kan få en ul. blri jo gærn av å gå å bekymre seg på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan gikk det på UL?

 

jeg skal til legen i morgen.. måtte på jobb idag- legen var ikke veldig happy for at jeg gikk på jobb da, men...hvordan kan jeg vite det når ingen gidder å svare når jeg har prøvd å spørre før????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ingen gidder å svare??mener du da her inne eller har du spurt legen??

for hvis du mener at vi her inne ikka gidder å svare ,så kan d være fordi vi ikke er leger???

er du bekymret ,så mååå du jo kontakte legen jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kontaktet legen da..

 

men synes det er irriterende at folk ikke gidder å svare fordi jeg legger inn som anonym, men svarer andre som legger ut med navn. er tidlig ennå, og kjenner mange her inne så er ikke interessert i å legge ut nick..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d er jo ikke alltid at alle kan svare pp sånne vanskelige spm da..de som svarer på noe sånnt er jo bare tipping..du kan jo ikke være trygg selv om noen her inne svarer deg på spm ditt..du får ikke ordentlig svar før du har snakket m legen..

har jeg et så bekymret spm så spør jeg hvertfall ikke her inne..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...