tigergutt<3 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 her fått sånn bihulebetennelse at jeg er helt sauset og i min egen lille verden. Vil helst bare sove, og det er ikke enkelt med en mann på jobb og en 3 åring i huset. Hvor mye paracet kan jeg ta, er bare 8 uker på vei....
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Man skal ikke overskride det som står på pakknins vedlegget, 1-2 tabletter 3-4 ganger daglig. Det er det jeg har fikk høre på apoteket. Lykketil med bihulebetennelse og 3 åring, God bedring!!!
babysjuk82 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Eg har tatt 4 i dag.litt dåli samv. Og kan man ta pinex?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Vet ikke om du kan ta pinex. De sa bare paracet til meg på apoteket. Har du tomt for paracet? Evt hvis det er sånn, så får du låne paracet av noen du kjenner. Fortsatt god bedring!
Guttemamma75 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Vanlig pinex er det samme som paracet - de inneholder begge samme virkestoff (paracetamol) Pinex forte bør du derimot ikke ta for det inneholder i tillegg kodein.. (= det samme som paralgin forte)..
lana<3 Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Uff da...men har du bihulebetennelse hadde jeg tatt en tur til legen for å finne ut hva dere skal gjøre, lider selv av kronisk bihulebetennelse og må bruke kortisonspray i nesen annenhver dag til tross for at jeg er gravid. Fotsone terapi og akupunktur kan også hjelpe deg, samt tigerbalsam over de ømme områdene og under nesa til å sniffe på. Åpner opp på et blunk hvis det ikke er altfor tett.... Ps. Pakningsvedlegget på paraceten er kun generelt veiledende og mange kan både tåle mer eller mindre paracet, derfor ville jeg også tatt doseringen opp med legen i den verste tiden....gikk selv på paracet som eneste smertestillende i slutten av sist svangerskap og tok en mye større dose enn det som sto på pakningen, men det var bare også for en mnd da og legen holdt meg under oppsyn.... uff da...føler med deg...tett jeg også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå