Gå til innhold

I dag har jeg laget:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og fire andre retter med masse krydder og gode grønnsaker. Deretter frøs jeg det ned! Nå slipper jeg å lage mat mange ganger uken, uten at det må bety at vi spiser frossenpizza eller annen usunn mat. :o) Er så fornøyd med den nye fryseren!

Skrevet

Åhh, så flink du er:o)))) Prøver å følge ditt eksempel, men det blir med prøvingen:-)

 

Skrevet

Jeg er kjempeglad! Dette har jeg ønsket meg lenge. Jeg elsker å lage mat, men jeg hater å MÅTTE gjøre det direkte etter at jeg har kommet hjem fra jobb!!! Som om det er det jeg trenger da! Mer jobb! *Blæh*

Samtidig hater jeg å spise ferdigmat, eller unødvendig fet mat som ikke er spesiellt god. Jeg elsker god mat, og orker ikke flere kartongpizzaer eller overtidsmat. Nok er nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...