Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Penne med pesto og rømme saus, tomater, avokado
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 og fire andre retter med masse krydder og gode grønnsaker. Deretter frøs jeg det ned! Nå slipper jeg å lage mat mange ganger uken, uten at det må bety at vi spiser frossenpizza eller annen usunn mat. ) Er så fornøyd med den nye fryseren!
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Åhh, så flink du er:o)))) Prøver å følge ditt eksempel, men det blir med prøvingen:-)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er kjempeglad! Dette har jeg ønsket meg lenge. Jeg elsker å lage mat, men jeg hater å MÅTTE gjøre det direkte etter at jeg har kommet hjem fra jobb!!! Som om det er det jeg trenger da! Mer jobb! *Blæh* Samtidig hater jeg å spise ferdigmat, eller unødvendig fet mat som ikke er spesiellt god. Jeg elsker god mat, og orker ikke flere kartongpizzaer eller overtidsmat. Nok er nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå