bompymamma Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Mannen min skal klare alt selv, og gjøre alt på sin måte. Selv om denne måten er den mest tungvinte du kan finne. Han skulle varme middagsglass idag. Jeg fortalte han at jeg pleier å ta alt på en tallerk og varme i 45 sek i mikroen. Han snudde seg å satte hele glasset inn i mikroen på 30 sek. Tok det så ut og gravde alt ut på en tallerk, for så å sette tallerken inn i mikroen. Etter 10 sek, tok han den ut, kjente på den, for så å sette den inn i 10 sek til. Er det mulig!?!?!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hehe. må ikke hisse deg opp sånn, bompymamma, pappaer er en egen art:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Stakkars mann.. Mye å bli forbanna for gitt..
WP-TLogPeanut Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Hehe tungvint måte å gjøre det på , men det får da være hans problem , ikke hiss deg opp slik over en sånn bagatell
Turid Laila Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 hmm... Pleier nå bare å varme glasset i microen jeg da. Det er jo enda enklere...
bompymamma Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2008 Forbanna er vel ikke rette ordet, men oppgitt. Jeg var akkurat lik da jeg var barn, men prøver i voksen alder å finne enkleste og mest praktiske måten å gjøre ting på. Enten om det i utgangspunktet var slik jeg ville gjøre det, eller etter innspill fra andre... Men ja, han får gjøre som han vil. Som sagt, unødvendig egentlig å bry seg i det hele tatt. Han får styre på.
piano♫ Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Hehe - høres ut som en pappa som vil gjøre det helt perfekt for sin lille :-)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Sytkjærring, hva er problemet ditt egentlig? Stakkars mannen din.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Gjør det noe da? Poenget er vel at maten skal bli passe varm, hvordan han gjør det er vel hans valg. Høres litt vel kontrollerende ut for min del.
mommytil2gutter Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Jeg synes du er heldig som har en mann som vil gi mat til ungen din. Min vil ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå