Miramor Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har heldigvis fått kontroll på det nå, men har vært veldig bekymret for tennene mine. Var hos tannlegen i går og fortalte han om min bekymring med hensyn til syreskader på tennene. Siden jeg var 13 år har jeg ikke klart å beholde maten, så jeg har sikkert kastet opp 15 000 ganger (over 20 år). Så jeg regnet med at tannlegen kunne se dette. Men nei, han kunne ikke se antydning til syreskader. Helt merkelig. Heldigvis så har denne forferdelige sykdommen "brent ut" på en måte, men det er jo visse ting jeg ikke kan spise. Så lenge jeg spiser sunt og regelmessig så går det bra.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Flott at det er på bedringens vei da!! og at tennene dine ikke har fått varige skader...
Vrimle Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Uff, jeg får så vondt av å høre om og se unge jenter med dette problemet. Supert at du har klart deg så bra. Vær stolt over at du er vinner over den forferdelige sykdommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå