Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Helu:) Hvordan er det med vannkoppene?? Prøvde å ringe deg opp istad, var på jobb serru:) Skal M til V i morgen? Vi har barnefri i morgen, tenkte å lage noe god mat og kanskje ta en flaske vin. Kos:)
Tøysetipp Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Heia! Fillern, jeg så jo det. Men, glemte det av.. Vet ikke riktig om det er vannkopper - hun har vært i fin form i dag. Nei, hun skal være hos meg hun. Kanskje vi stikker en tur opp til dere i morgen da veit du! Mm.. Det hørtes jo veldig koselig ut da. Må dere kose dere :-) Og klem til deg også
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Ok, så fint:o) Ja, det hadde vært kost. Ringer deg før jeg drar på jobb igjen jeg.. c",) *muaaah*
Tøysetipp Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Heeiiii tuppa! Hyggelig at du kom innom :-)))
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Hello sunshine:o)) Hvordan står det til 3 mil sør?? Hvor lenge er det igjen til termin nå.. *glemmer* Klem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Hihi, jeg klarer aldri la være å blande meg inn! Står det bra til i særpebyen? Her har det vært helt KAOS i noen dager, lille har vært så syk som aldri før, snufs.. Omgangssyke, halsbetennelse, og ørebetennelse at the same time, hva giru mæ? Er endelig på bedringens vei, men litt slapp stakkars lille knøttebøtta:/ Sånn, fikk jeg ut litt eksos også
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2008 Nei, Gud det er ikke sant.... Stakkars:\ Noen får liksom alt hele tiden.. off:o( Godt hun er på bedringens vei da tross alt..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Ja, er det ikke typisk!?:/ Alt bra med gutten? DØH! Full skjerpings her nå assa! Hehehe;) Jeg har termin en dag som passer ytterst dårlig, jeg skulle vært på rånings i Sverige! Hehehe! Neida, men terminen er skjærtorsdag da.. 20 mars:|
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2008 Hæhæhæ, er det bare meg da, som må sitte i miniskjørt i "lørja" og dunke i bildøra etter Magnus Ugla samtidig som jeg selvfølgelig drikker egenprodusert hjemmebrent basert på rødsprit og spylervæske?? *skuffa* He he, GOSJ ikke lenge igjen nå da!!!!!!!!! Håpe jeg får sett bilde når snuppeline er vel hjemme igjen:o) Ja, Theodorsen er i form vetdu:o) KOs
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Æsj, så det er det jeg går glipp av!! Fader å.. Jaja, kommer ho noen dager før terminen så mulig jeg rekker det;) Om du får se på bilde av ungen? ÅFF KÅRS! Tror ikke du klarer å unngå det gitt, hihi.. Æsj,jeg kjeder meg...........................................:| Godt gutten er i form:)
Tøysetipp Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Du twintipp - bortsett fra hjemmebrenten så var det ikke så veldig langt unna sannheten for eh? ti år siden. Det verste var at det var dævelen så gøy også. Sånn bortsett fra at jeg hadde glemt nøkkel, mamma var borte og jeg sovna i senga til bestemor driiiitings kl. 20.00.. he he. Høres ut som det er på tide med en husmorferie frøken! .. Hvordan går det med huset? ..Lots of hugs n' kisses ..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 Hahaha, ler meg skakk! Synes jeg ser deg:D Du holdt ihvertfall ut en liten del av kvelden da, hihi..
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2008 Hæ hæ???! Hva var det i flaska mi da? *husker ikke* Joda, det var tidene sine det..*flau* Huset? Håper jeg husker veien dit.. hihi. Joda, begynner å flytte inn i morgen. På mandag kommer jo gutteklubben grei for å bære møbler, så mandag bor vi offisiellt i pepperkakehuset:o) *gosj*
Tøysetipp Skrevet 16. februar 2008 #15 Skrevet 16. februar 2008 Det er undervurdert, det mener jeg virkelig. Skikkelig gøy var det! Masse rånere, harry som faen, og nachpiel kl. 15.00.. Jeg holdt faktisk koken i 12 timer. Begynte tidlig sjøh! Ikke prøvd det altså? Ikke sikkert det blir like vellykket i voksen alder dah! ...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2008 #16 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har aldri vært i Sverige på skjærtorsdag, tro det eller ei, for jeg er virkelig typen:D Ahh,husker de herlige tenårene der man holdt ut i 7 vide og 13 brede, men den tid er nok over. Tror ikke jeg skal prøve meg neste år, for å si det sånn, blir nok ikke det samme, hehehe!
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 16. februar 2008 Enig Halden.. Nå er det mere paid for paraply og this is luxuslife:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå