Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Var såvidt innom nøstebarn sine nettsider, som det reklameres for på disse sidene... Er de ullklærne så bra som de bør være, etter prisene å dømme? Kvalitet, holdbarhet?
Mamma+2 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Nøstebarn er bra det...men prisen er høy...skal man ha flere barn så man vet de kan arve kan det jo være verdt det...men ellers synes jeg det er andre merker som er like bra og til ikke så stiv pris- men så har jeg enebarn da....
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Det er veldig bra. Men det finnes andre merker som også er bra. Garnet og halsene til Nøstebarn er supre! Og vindvottene med ullfor inni. Og ullfleeceluene.
To tette og en badehette Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt, er blitt så fan at jeg t.o.m kjøpte ulltopper til meg selv. Topp til turer og ull/silke er digg. De klærne jeg har kjøpt til minsten er nå like fine til nr 2. Ullfleece dressen bruker vi hver dag og han er aldri for varm (vært et problem i mer syntetisk fleece) og ullpysjene er unnværlige. Akkurat de siste loer litt men det er jo bare overfladisk.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Nøstebarn er helt fantastisk! Favoritt her i huset. :0)
Gjest mphs Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Jeg elsker nøstebarn, men har ikke råd til å kjøpe så veldig mye. Men jeg kjøper garn der og strikker mye til ungen(e).
MamiMaribel Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Nøstebarn er min favoritt. Høy kvalitet, og er derfor veldig gode arveplagg. Alle andre merker jeg har prøvd kan ikke måle seg med Nøstebarn sine merker - syns JEG :-)
mammmamia ** Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 I forhold til kvaliteten er ikke klærne dyre! De er helt suverent gode! Men bodyer kjøper vi fra Janus faktisk, for de tåler maskinvask på 60 grader, og det trengs her... De beste kjøpene mine fra Nøstebarn er: - ULLFLEECEDRESS! Herregud, den er helt fantastisk! - Pysj - Ullfleecelue - så utrolig kvalitet - Ribbestrikket bukse med striper, har 2 stk, helt supergode! - Ullfrottekjole - så skjønn! - Tights - Finlandslue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå