Moi 32 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 jeg syns det er helt utrolig fjollete idioti med tupperwareparty, og kan ikke for alt i verden fatte at folk bruker penger på så vanvittig dyre PLASTDINGSER!!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 De har mange geniale ting som jeg ikke har funnet andre steder.. Som f.eks boksåpner, løk kutter og servo fixen.. Ellers kjøper jeg vanlige plast bokser andre steder som f.eks europris.. =)
♥ McQueen♥ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er utrolig fornøyd med produktene jeg har. Og jeg har en del;)
nenja Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Kjedelig design og dyrt, men veldig bra ting..
~Maja Mor~ Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg elsker TW, har kjøkkenet fullt av det! Veldig fornøyd :-)
loveandmarriage Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Det som er greit med det er jo at det er så holdbart. Tåler det meste. Men koster en del ja. Har en del, har fått av svigermor som er Tupperwarefan:) Litt slitsomt med andre typer bokser som ikke tåler micro f.eks. Men jeg bruker andre bokser også asså, fra Ikea f.eks.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Jeg synes mye fra TW er veldig bra. De har noen produkter som er helt geniale. F.eks potetskrelleren, slikkepotten, melbokser, salatbollen. Men de vanlige boksene synes jeg er litt for dyre til at jeg gidder å kjøpe de. Men det er jo veldig god holdbarehet på det, og tåler det meste. Også synes jeg at det er litt for mye farger på en del av de helt vanlig boksene, ikke så pent.
mumimammaen Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 je synes endel ting de har er bra=o) det er jo livstids garanti på produktene,så da er det jo forståelig at det koster litt mer enn andre steder.
Lilletrollogmamma Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Bra og dyrt. Men jeg liker ikke partyhandling. Liker butikker jeg..
mumimammaen Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 det hender at noen står å selger på sentre. je kjenner 5stk som jobber med det. så handler av de je=o)
Angel&Cassie mams Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 man må ikke ha party for å handle tupperware produkter. jeg jobber med det og jeg står endel ute å selger pluss at folk kan ringe meg å bestille det de vil ha. som sagt høyere opp her så er det livstidsgaranti på alt, noe som gjør at det blir litt dyrere enn ikea og sånne kjeder. kommer ny katalog til uken, kan hende det blir andre farger som gjør det mere fristende. gleder meg masse til det.
eirin20 Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Har en ting og det er melkepulver/grøtpulver porsjonsdispenser:) Denne er jeg kjempe fornøyd med, ellers har jeg ikke noe:P liker ikke at det var så mange farger... liker kjøkkenredskaper i stål jeg:) er ikke så glad i plast;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 HELT SUPRE TING. HAR NESTEN HELE KATALOGEN I SKAPET SÅ GLEDER MEG TIL DEN NYE KATALOGEN KOMMER. TAKK FOR TIPSET;)
♥ McQueen♥ Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er også konsulent. Så om du vil kjøpe noe er det bare å ta kontakt. mailadressen er: [email protected]
♥ McQueen♥ Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 den legges ut på tupperware.no når den kommer.. Om du vil ha den i papirformat kan jeg sende den. Send meg en mail m adressen din du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå