Gå til innhold

Er dette er graviditetstegn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huske rikke når mensen kom sist mnd, men den skal nok snart være her.

I går og i dag har jeg hatt masse utflod (helt fin og blank) og et slags nedtrykk i underlivet og vondt i nederste del av ryggen

 

Det er akkuratt som om det presser mer enn det gjør vondt.

 

 

Noen som har peiling?

EL Var vel for ca 1,5 til 2 uker siden for det kjente jeg tydelig ja.....

 

 

Svar ærlig, er dette graviditetstegn eller bare vanlig mensen tegn?

Kan jo legge til at jeg ikke har hatt slik før mensen før- og ikke heller ved starten av mine 2 graviditeter...... Helt nytt for meg.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...