<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jenta i magen har hatt turn oppvisning for seg selv i flere uke nå, men siden i går kveld kar det vært relativt stille. Noen små små dytt av og til. Jeg har drukket saft, dytta på magen og alt det der, men ikke noe mer respons av den grunn. Jeg er 25+1. Bekymrer jeg meg unødig tror dere?
Trulte76 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 visst du er veldig bekymret for at du kjenner lite liv, hadde jeg ville ringt føden og hørt hva de hadde sagt der.. eller kontaktet legen for å registrere hjertelyden og hvor sterk den er..
Pami Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hei! Hadde det sånn med første barnet,men det som hadde skjedde var at han snudde seg "innover" og jeg kjente da ikke spark så godt lenger, samt at de får jo mindre og mindre plass der inne, så den viltre sparkinga avtar og blir da mer dytting og knuffing på en måte. Håper du ble litt roligere,men ring jordmor/legen/føden sånn for sikkert skyld, det er bedre å sjekke en gang for mye enn omvendt. lykke til!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Er det ikke vanelig at babyen roer seg ned rundt 25/26 da...? Mente det var noe med at det var da de begynte å sove og fikk en type døgnrytme...mener å huske at det var litt stille her og i uke 25/26 men så eksploderte det med spark og liv i uke 27....
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg ringte føden for å høre med dem. Jordmoren der mente jeg måtte komme inn for en sjekk. Fikk en ctg registrering, de tok blodtrykk, urinprøve og deretter tok legen en ul. Alt så super bra ut og de kunne ikke svare på hvorfor jeg ikke merka så mye, men den lille snuppa mi beveget seg masse på ul. Nå er jeg i hvertfall veldig rolig. Føler meg litt dum når man kommer til føden også viser ting seg å være i sjønneste orden. Men heldigvis så var alt supert.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Så bra at alt var i orden. Du skal ikke føle deg dum pga at alt var i orden. De vil at du kontakter føden om du er bekymret. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå