Gå til innhold

riga på byn/harengutt osv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harengutt kan knapt være mange dagene over 16 år - høyere fjortisfaktor er det lenge siden jeg har sett, og jeg fikk meg en god latter. "Mange bælfeite og innmari stygge jenter" blir sjekket opp som bare det - når du blir voksen, harengutt, så skjønner du kanskje (selv om det nok er ytterst tvilsomt at din intelligens og menneskekunnskap i det hele tatt vil ta seg opp med årene...)at jenter som du mener er stygge og kvisete faktisk kan ha masse sjarm og karisma - noe menn finner atskillig mer tiltrekkende enn usmakelige fjortisjenter som tror de er så innmari deilige. Selvsikre kvinner finner de aller fleste menn attraktive uavhengig om puppene peker nord eller sør...

Og så deg, riga. Gå ut på byn og nyt at du er i skuddet :-) Du burde ha skrevet ting de sa til deg også, om ikke annet så for å gi harengutt et realt spark i ræva. Janteloven råder sterkt hjemme hos harengutt, og jeg håper for hennes del at hun en gang faktisk klarer å akseptere at andre sunne mennesker godt kan si at de er både flinke, pene og deilige uten at harmen hennes blir vekket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du virkelig ikke skjønt mye InnMariSterk. Jeg syns det er helt ok å ha god selvtillit, men ikke hvis det er fordi man blir sjekket opp! Det er flott om man setter pris på sin sjarm eller flotte utseendet, men hvis det virkelig er snakk om god selvtillit så må den komme innenfra. Ikke fra fulle fjotter på byen!

Som du sier, selvsikkerhet kommer med årene, og jeg håper at Riga klarer å finne sin egenverd på andre måter enn gjennom å bli sjekket opp på byen. For det blir nemlig alle!

Skrevet

AMEN!!! Drittungene tenker ikke på at de selv blir eldre de også med tia!

Og for å legge til en ting, når jeg er ute så ser stort sett de voksne kvinnfolka mye bedre ut, finere sminka, finere i klærne og danser MYE bedre enn fjortiser i hvertfall ;-))))))

Skrevet

Når jeg sier "alle", så mener jeg faktisk da alle. Alle kvinner!

Samme for meg om hun tar seg en tur ut alene, syns bare det var patetisk å skryte av det her inne. Men det er tydeligvis bare jeg som tar det å bli sjekket opp som en selvfølge når man er på byen.

Skrevet

Jeg har da ikke sagt et negativt ord om voksne kvinner? Jeg er da en del år eldre enn Riga, ser ikke poenget ditt...

Jeg er enig at de som er mer voksne ofte ser bedre ut, jeg tror at jeg ser bedre ut nå enn for ti år siden. Men jeg ble vel sjekket opp mer før, virket mer naiv og lettere tilgjengelig da vil jeg tippe.

Skrevet

Det er forresten ikke sånn at alle blir sjekka opp da. Jeg blir aldri det, singel eller ei. Hadde jeg blitt det, hadde jeg nok blitt såpass forundret at jeg hadde sagt det her inne selv. :)

Skrevet

Tar det som en selvfølge å bli sjekka opp på byen ja... hehe det var dagens kommentar tror jeg.. Sånn jeg ser for meng harengutt da er ei ganske villig blond bimbo som er klar for det meste for å si den sånn.. Ei skikkelig tøs, ikke rart du blir "sjekka" opp da! Du er jo den alle sjekker opp for å få seg et ligg...

Skrevet

Jeg er overrasket over dobbeltmoralen her inne jeg....

Først kjefter vi på harengutt fordi hun svarer SIN ærlige mening om innlegget til Riga. Hun er slem, og motbydelig.

Etterpå lager vi ett HELT NYTT innlegg om hvor mye vi misliker harengutt..

Hvem bidrar til den dårlige stemningen? Harengutt, eller de som fortsetter å rakke ned på henne i egne innlegg etterpå?

Skrevet

Ja, her er det alltid mye dobbeltmoral... Skal man være med på leken må man tåle steken tenker jeg;)

Skrevet

"harengutt kan ikke være mange dagene over 16."

"høyere fjortisfaktor har jeg aldri sett maken til"

"selv om det nok er ytterst tvilsomt at din intelligens og menneskekunnskap i det hele tatt vil ta seg opp med årene..."

Dette er jo dine ord InnMariSterk.... Går ikke dette på harengutt som person....?

At noen kaller andre kvinner TØS (slik som noen kalte harengutt i ett svar) DET kaller ikke jeg diskusjon. Det kaller jeg dårlig stemning, og lite modent...

Men nuh er det Borettslaget og kosemat med kjæresten. =) =)

ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...