♥binna♥ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Bruker Dermalogicaprodukter og er veldig fornøyd. Har nå lyst på en foundation. Var på hudpleiesalong i dag for å spørre om hjelp, men virket ikke som hun som jobbet der hadde så gor kjennskap til Dermalogica (hun ville ha meg til å se på andre merker, men jeg er fornøyd med Dermalogica og vil gjerne fortsette med det). Fikk vareprøve på treatment foundation 2 og 2g. Men hva står egentlig denne g for? Hun i butikken ville at jeg heller skulle kjøpe sheer tint moisture spf 15 med farge, men jeg skjønte ikke hvorfor? Jeg vil ha litt som skuler små fargeforskjeller i huden, gjerne litt farge men ikke følelsen av en maske utenpå huden visst dere skjønner. Hva vil dere anbefale? Noen med erfaring med produktene?
EnUndreneMor Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 jeg er hudpleier å har desverre ikk emye positivt å si om dermalogica. men smaken er som baken jeg haddeprøvd ID sin make up der får det du det du vil ha.. dette er enn lett makeup der du ikek vil få noe maske følelse, huden holder seg i tillegg myk og det er lett å få det jevnt, den har oxo spf 15 noe som er kjempe fint i forhold til sol, den sjuler og dekker godt. gå inn epå dermanor.no å finn din nermeste forhandler.. så kan du få dem til å hjeøpe deg å finne hvilke produkter og koster du tenger (er spesial koster) så får du dem bare til å skrive det ned, så kan du bestille over nett som er billigere.. men oppsøk hudpleier med produktenen så du får rett farve;)
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 DensisteSamurai: Hvorfor vil du ikke anbefale Dermalogica? Jeg er så allergisk mot mange hudprodukter, og den jeg kommer best ut med er Dermalogica som jeg fikk anbefalt av en venninne som er hudpleier. Jeg har brukt det i 3år nå og er veldig fornøyd. Er det noen spesiell årsak til at du ikke anbefaler D? Bare lurer siden jeg har så ømfintelig hud.. Av make up så er det og mye jeg ikke tåler, men klarer å bruke Dior sin øyneskygge i det minste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå