Gå til innhold

Hva gjør ungene deres mens dere dibber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha tøtta mi har tømt ut ei HEL flaske intimsåpe på badegulvet :P For et søøl :o Hu kosa seg lenge og vel i dusjen mens jeg tørka opp gitt :P

Fikk beskjed om at hun skulle leke,så trodde hun gikk på rommet,og snek meg en tur innom dib... neste gang skal jeg sjekke først om badedøren er lukket :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Er hos farmor=)

Vi har spist biff og fløtegratinerte poteter og skal drikke vin og se film i kveld, mens mini er hos farmor=)

Skrevet

haha pila samme her =)=)

neida,han er hos mamma =)

Skrevet

ser på barne tv og leker:)

Skrevet

De har bygget lego med pappaen sin og nå ser de barneTV.

Skrevet

Nå sitter de sammen pappan sin oppi soffan her og hiver innpå godis=)

Så ser de på barnetv..

Skrevet

Ligger på gulvet og leker sammen med pappa:)

Skrevet

Akkurat nå ser hun barne tv og spiser popcorn.. :) Før det så lekte hun med barbie... Har ikke så grådig stort hus så følger med på om hun gjør noe hun egentlig ikke skulle gjort.. ;)

Skrevet

Ser på barneTV. Etterpå blir d lørdagsgodt:)

Skrevet

Hehe,har ikke så stort hus akkurat vi heller, så trodde jeg hadde full kontroll gitt :o

Bare glad hun ikke prøvde å reise seg eller klø seg i øynene mens hun satt der... kunne lett gått verre enn masse søl da gitt.

Skrevet

Ser på barnetv mens han suser rundt og undt på bilen sin :)

Han har en kjærlighet og masse oppskåret frukt i en skål. Noen glemte å kjøpe lørdagsgodt i dag :( hehe...

Skrevet

Tror jeg og må fikse meg med en bod :D smart!

Skrevet

Yngste er på badet og blir skifta på av pappaen. Eldste har laga hytte under spisebordet og sitter der og leiker at han er herr Nilson..(apen til Pippi)

Eg sitter eeegentlig og skriver notater i Markedskommunikasjon.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste er hos pappaen, mini er hos tanta og onkelen sin.. nå drar vi ut og spiser! Ha en fin kveld alle sammen! :)

Skrevet

Nå sitter hun i saccosekken sin og ser på playhouse disney:)

Skrevet

Hehe...mini sitter og leker med politibil og brannbil som han har fått idag og tuppa sover på fanget mitt akkurat nå...hun har feber...

Skrevet

Han sitter ved siden av meg og prater og bygger på noen duploklosser:)

Skrevet

Eldste er hos bestevenninna si i nabohuset, minsten står akkurat nå å gråter i gangen fordi hun slo pappan sin og fikk beskjed om at det ikke er lov. *sukk*

Skal straks kose oss med pizza. :o)

Skrevet

haha....sånt som storesøster på 2 1/2 finner på når jeg mater, steller eller legger minsta det :-)

Satt og dibba litt ved kjøkken bordet her en dag, småjentene satt som vanlig under bordet og lekte med noen leker, det jeg IKKE viste var at skapet ikke var i lås og der så clara sitt snitt i å stjele en pakke med hvetemel...se for deg to søte små spøkelser :-DDD

Skrevet

Unge? Hm... Ahaaa! ;) Ho ligger ved siden av meg og sover, er ikke helt i form så lot ho bare sovne... Det blir nok rabalder da ho våkner og skjønner at ho har gått glipp av barnetv, stakkars liten:/

Skrevet

Hehehe :D Ser det for meg ja :-O Håper det var tørt i området hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...