Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 ......men langt fra dum blondine altså;-) Har øyebryn som blir helt lyse om jeg ikke farger dem mørke.....det har jeg gjort i dag og hver gang jeg ser meg i speilet så skvetter jeg......for nå ser jeg hvor utrolig like vi var søster`n min og jeg.......jo eldre jeg blir, og med nesten samme frisyre, og med mørke bryn så er det helt skremmende hvor lik jeg er henne....... Forstår hvorfor folk skakker på hodet når de ser meg nå........vil jo for alltid minne dem på henne....... Det er litt vemodig og samtidig kjempefint:-)
Sara Rompompei Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Vet du, det synes jeg du skal være kjempestolt over. Min vakre niese ble brått alvorlig syk og døde for snart 3 år siden Og jeg kjenner det er ganske godt å se at lillesøsteren hennes er litt lik innimellom. Da blir hun jo ikke helt borte og det synes jeg er veldig godt ) Men det er rart med det når ting på en selv blir litt forandret, da kvekker en fort når man ser seg i speilet ja hehe. Noen ganger leeenge etterpå også
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Det er koselig klatten, tenk at dere likner.... men når vi snakker om mørke øyenbryn så får jeg det travel bare tanken.... Jeg kan ikke ha fargen på mer enn et sekund. vips så ser jeg nemlig helt sprø ut... he he.... jeg har så lyse bryn at de egentlig ikke synes nemlig :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Hehe, det har jeg også:-) Husker første gang jeg farget dem da lille rosa var mindre.....hun begynte å gråte da hun så meg!!! Og det gjorde nesten jeg også for jeg hadde sittet for lenge:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 ha ha ha ha ha.... next to monster er nemlig resultater her i huset... jeg blir virkelig stressa bare tanken. Jeg fikk helt hetta da frisøren sa han ville farge brynene mine før bryllupet, men han var lur. han gjorde det på prøve timen ei uke før, så fargen fikk slites litt før den store dagen. DEt gikk fint, men jge var redd så redd :-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Det finnes en type som heter Depend, den er bedre enn den gamle jeg brukte. Her tar det litt tid. Så jeg legger faktisk på to ganger for å få det sånn jeg vil:-) Smøre på og vaske av med en gang. To ganger og vips så blir det bra:.-)
Karomamma Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 He he, me too Har ikke gjort det på en stund nå og det synes!! Glemmer aldri første gang jeg lot meg overtale til å gjøre det. Det var i 1989 og det var en skremmende og skummel opplevelse.... Jeg sto på scenen stort sett hver dag den gangen og det ble jo utrolig bra for sminken i scenelys. På dagtid derimot, var det litt mer sånn "oooops, gratulerer med nye øyebryn....." Koselig at du ligner på søstera di, Klatten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå