Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Ikke klikk inn på den hvis du er litt pinglete! http://www.youtube.com/watch?v=q7_oczGeUaM&feature=related Det er ikke skummelt altså, bare litt sykt...
Sjokoladekaka Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hehe.. har du ikkje sett dokuen om han der? gammalt nytt...
☆Anonymia☆ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 SHITT!!!!!!!!!! hahaahahahahha så utrolig sykt.. hahaahhaha må nesten bare le meg ihjel jeg..=D
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hehe nei har ikke sett det før... Syns det var ganske ekkelt når du så den der "ungen" da....
☆Anonymia☆ Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 det var noe som skulle være tvillingen hans,var det ikke ???
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jepp, skulle egentlig ha vært det ja... men levde den der tvillinggreien fremdeles eller? Grøss! Gamlelæreren min har trillingen sin i fingeren da. Hun har sånn rar finger som skulle blitt trillingen hennes (hun har en tvillingsøster)
☆Anonymia☆ Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 nei den levde ikke,de sa jo den hadde vert der inne i over 40 år.. er jo ikke mulig at den levde... grøss...så ekkelt...
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Hehe nei det er sant det... ***dumme meg*** Uansett, sykt... men den der tingen vokste jo den også... så den må jo ha vært halvveis i livet... sånn fysiologisk sett... Wræææl, skummelt uansett. Hadde noe sånt skjedd meg tror jeg jeg hadde frika ut altså... Bra de fikk fikset det da, kan ikke ha vært mye behagelig for stakkars fyren...
☆Anonymia☆ Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 huff nei,den magen så jo ut som den skulle sprenge any time soon..
Gjest Rebel m/jente Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Jepp, stakkars fyr=( så på discovery om en dame som var gravid når hun var 20 år eller noe... Etter 9 mnd begynte riene, men det ga seg igjen. I landsbyen hennes trodde de på "den sovende baby" altså at babyen ville vente før den kom ut. så hun gikk gravid i 40 år til eller noe... fikk skikkelig vondt i magen en dag og reiste på sykehuset, og der fant de jo den 40 år gamle døde babyen hennes i magen da... Uff... Et under at hun overlevde noe sånt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå