lillegull2 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 de to siste mnd har jeg ikke hatt noe eggløsningsslim? Pleier alltid ha masse av dette. Betyr det at jeg ikke har hatt eggløsning disse mnd...... noen som har vært borti dette!! Hadde blitt kjempe glad for svar. Har forressten vært på helsekost og kjøpt yam rot denne mnd, det var kanskje bortkastet siden det ikke er noe eggløsning....
Nagilimia Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Har du tr da? Ville vel tro at du har el hvis du har tr....
Veslesnuppa Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hei:) Jeg har ikke satt meg inn i dette med EL-slim.Men jeg ha alltid hatt mye utflod. Tror ikke dette slimet sier om vi har EL eller ikke. EL min forsvant for ca 7 måneder siden,men har nå tatt 3 Pergokurer og gynokolog sier at det er bedring på vei:) Men veldig tråkig og gå slik og vente. Jeg har tatt blodprøver for å se om jeg har hatt EL,det burde du også gjøre:)
lillegull2 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 det tror jeg også, men så leser jeg om alle disse som ikke har hatt positive el-tester, men de sier ingenting om at de ikke får tr... ble bare litt i tvil!!? Men det er vel sånn at har man ikke eggløsning så får man heller ikke tr!!
lillegull2 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Er det slik at du ikke har hatt tr på 7mnd???? Hvor ofte tar du blodprøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå