Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen av dere som får sterke kryss som forsvinner???

hei jeg har ikm tidligst mandag og tok nettopp en cb.

med en gang jeg testet kom det et stort blått kryss, etter hvert som min gikk ble det svakere og svakere og igjen da det var gått 10 min er det en nesten usynlig strek så du må holde testen i et sess lys for å se, men den er der så vidt:) vet jeg sikkert burde ta en digital men d har jeg ikke... er så spent:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skjedde med meg i går, bare at jeg synes ikke krysset var så stort liksom, men det forsvant også ble det igjen en tynn tynn strek på venstre side.

 

Jeg testet med digital i dag og på den stod det "GRAVID"

 

Så jeg gratulerer deg med spire ;O)

Skrevet

heisann testet du og med kveldsurin?

og var den streken der etter kontrollstreken var kommet? jeg vet ikke om den var kommet for fokuserte sånn på krysset:)

 

gratulerer med spire:) har du prøvd lenge?

Skrevet

arg, testet idag... negativ med vanlig cb... hva skjer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...