Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 .... fikk litt nytt håp i forgårs da den plutselig så litt bedre ut, men i dag døde den altså. Hadde vært og kjøpt noe annen mat til den, men den fikk den altså aldri spist. Jeg er glad den slapp å lide mer, den hadde det virkelig ikke bra på slutten. Men nå er det i alle fall over.
yasmina Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Saa trist, men har lest de andre innleggene dine og vil tro han har det bedre naa. Sender deg en stor klem
☆Anonymia☆ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 huff...=( dakar...men han har det bedre nå da.. er trist når kjæledeggene dør,selv om det er en edderkopp (grøss).. klem til deg !!
*synne* Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Huff..så trist da!! Har du hatt den lenge? Vi har hatt vår i over 10 år, og da er det nok en hotarantell. Hannene lever næmlig ikke særlig mer enn 3 år...
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Da var nok min også en dame, jeg hadde den i drøyt sju år. Takk for klemmer Er ikke så lei meg, den har levd lenge og det var verre å se den sånn som den har vært den siste tiden.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har stor edderkoppfobi, men jeg grøssa faktisk ikke av overskrifta slik som jeg pleier av edderkopp-overskrifter...synes den bare var trist!:-( Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå