Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Gutten min på 6 mnd fikk smake litt imsdal med pæresmak her om dagen, nå tar han helt av når han ser flaska. Noen som vet om det er greit å gi han litt?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ikke med smak nei, det bør du ikke gi. Hvertfall ikke når han tydeligvis liker det, da blir det nok bare mer og mer etterhvert. Er ikke ekte pære de har nedi nei. Det er kunstig tilsatt smak, noe som er skadelig for tennene og ikke bra for en sånn liten en.
BellaSofia Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Er nok enig med anonym, men du kan jo gi vanlig vann i den flaska da kanskje, lure han litt Lillemor drikker av den Imsdal kids flaska, det er jo vanlig vann, men den er veldig god å drikke av pluss at den er litt spennende
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hysteri... Det er IKKE farlig for tennene iallfall!! Og det er jo med dette som med alt annet, alt med måte... Litt gjør ingenting!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 er det ikke farlig for tennene?? Syre- og etseskader på emaljen, sier det deg noe? Litt skader kanskje ikke, men mange av disse små vet jo ikke å begrense seg da.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 nå husker jeg ikke hvor jeg har lest den, men 100% sikker på at jeg har lest det er sted, at vann med smak er nesten like skadelig som juice for tennene.. Men er det har stått i avisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå