babysjuk82 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Får ikke t og tro d..at eg ska vær så heldi og være GRAVID.Er 7+2 idag. Trur mensn e på feri og testan d e nå rart me,hehehe.helt uvirkeli at d er en liten i magen.og vente nr 4,og synes d e mer rart denne gang.e vel fordi eg trodde at eg va steril pga betenelse. Flere d ik ha gått opp for?
dame81 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hei du er ikke alene. hehe:) jeg er 7+4 i dag og det har ikke gått opp for meg heller. hehe det tar nok lang tid tror jeg. hehe:)
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg tok 7 graviditets tester men trodde det fortsatt ikk, dro på tidlig Ul så hjerteslag og alt så bra ut men har enda ikke gått heelt opp for meg, skal på ultralyd igjen i uke 13 får håpe jeg føler meg mere gravid da:)
babysjuk82 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 7 testa og ja..tok nån eg og ja.ha billigstav testa liggende.og kjøpt qr og cb digital for og vær sikker.nestn så eg må ta enda en test for å se den streken,hehe.
AO3 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg tok test nummer seks i dag tidlig, til min samboers fortvilelse... Den var fremdeles like superpositiv. Tror jeg må prøve å få snakke/grått/et-eller-annet til en tidlig ultralyd, jeg må nok se et lite, bankende hjerte for å innse det...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 hei, har det akkurat likt som dere. klarer ikke å tro at jeg faktisk er gravid, etter bare 3 pp... har vært kjempe heldig syns jeg:) gleder meg masse til å se hjerte slå det blir nok mer virkelig da ja:)
lana<3 Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Hmmm..kjenner meg veldig gravid jeg...Har også sett babyen flere ganger og det søte pitte lille hjertet...gleder meg til får mindre symptomer....misunner deg babysjuk så har mange små, skulle gjerne hatt fire jeg også men blir så dårlig at dette blir det siste svangerskapet...:.(
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 skjønner deg godt jeg.. hvis det er noen trøst så føler ikke jeg meg gravid heller, og er 15+2. følte meg mye mer gravid i 1.tri for da hadde jeg masse symptomer, var kvalm, trøtt, hormonell etc. Men nå er det ingenting.. har så og si ikke mage enda.. og de andre symptomene er også borte.. tisser hele tiden, det er eneste. men føler meg ikke akkurat spes gravid av det heller, hehe.. når det kommer ut en liten gravidmage(og ikke bare blubb:P) og jeg kjenner spark, ja da tror jeg det går opp for meg! og når vi får se den lille på ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå