Nagilimia Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hei jeg er ny her inne, men skjønner ikke alle forkortelsene dere bruker. Noen som kunne tenke seg å oppdatere meg litt?
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/6963304
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 hei el-eggløsning iKM-ikke kommende mens tr-tante rød dpo- days past ovulation (antall dager etter el) ul-ultralyd noen flere du lurer på?
Nagilimia Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Tusentakk nå går det mye lettere å lese alle innleggene
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 skal ikke være så lett å skjønne hva alt betyr nei Håper du vil trives her da
Nagilimia Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Det er skikkelig spennende da Har aldri hatt ubeskytta sex, og aldri vært gravid. Har ikke gått på p-piller det siste året, så vi har brukt gummi til sist onsdag. Det har vært bestemt i et halvt år at vi skulle begynne å prøve nå etter jul en gang Akkurat nå prøver jeg å skjønne disse begrepene som blir brukt her Hadde tr den 1. feb og el den 14. feb, hvis jeg har skjønt det riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå