Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Kansje et dumt spørsmål, men kan jeg ta det når jeg ammer? Amminga går virkeli ut over hud og hår her, og b vitaminer skal jo være bra for det
line_n & sara Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 jepp! du kan trygt ta dobbel og trippel dose! og mer om du vil!! du trenger ekstra når man ammer, dessuten er b vit vannløslig, dvs overskuddet skilles ut i urinen! altså, ingen fare for å overdosere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå