Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Vil at gutten bli vant a drikke vann men det gar ikke:(
1jente2gutter Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 KLART det går å få ungen til å LIKE VANN! Synes det er en dum måte å si det på.Er lurt i gi barnet det tilig og ikke bare hoppe på andre drikker viss barnet ikke vil ha vann! Her i gården er det bare vann som tørstedrikk og det er nettopp det barna mine ber om når de er hos andre! De får selvfølgeligt også saft,brus å slikt i selskaper,besøker og slikt,men de liker best vann!!!!!!!! Er barnet tørst drikker det Ta en tytteflaske med vann og prøv å gi banet f.eks hver time hele dagen,la barnet leke litt med den kansje
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Har du prøvd forskjellige flasker og tuter? Tulla mi på 5 (snart 6) måneder har så vidt begynt å drikke vann nå, selv om det egentlig er mest gøy å hvie det rundt seg og å bli våt. :-) Men vi har da gså vært igjennom de fleste flaskene.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 veronica84: hva gir du henne vann av nå da?? tulla mi vrir seg bare vekk når jeg gir henne den vanlig flasken vi bruker, med vann. men når det er mme på den så rekker hun etter den:) hun er 5 mnd om et par dager..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Min lille gutt likte heller ikke vann til å begynne med. Jeg tilbydde og tilbydde vann, men han likte det ikke. Så begynte jeg å gi han det i fra ei skjei, sånn at han skulle bli vant til smaken. Så jeg ga han noen skjer 2-3 ganger for dag, og han begynte å like det mer og mer. Etter noen dager ga jeg han vann fra kopp, og da drakk han som bare det:) Men de tok forresten lang tid før han ville ha vann fra flaske. Virket som at han forventet at det skulle være varm melk der, så da nektet han å drikke hvis det var vann på flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå