Mininni Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 I dag har jeg deberømte 40 dagene igjen - utrolig rart å tenke på hvor kort tid det egentlig er igjen nå. Bare snaut tre uker til permisjon - utrolig hvor fort tiden har gått nå i det siste. Kan begynne å glede meg ordentlig nå!! Heldigvis er formen OK, alt er vel med snuppa i magen - hun har snudd seg, men er ikke festet ennå, alle verdier er fine og normale, ligger an til en vekt på 3300-3500. Noen flere med termin mot slutten av mars/beg. av april? Hvordan står det til med dere? Blir spennende å følge hverandre i tiden fremover! Klem
lilleluna7 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har de berømmelige 40 dagene igjen i morgen jeg da. Forma: Vet ikke helt. Fysisk veldig bra, om jeg tar bort småplagene med litt vann i kroppen og følelse av ubevegelighet. Men føler jeg ikke kan klage heller siden jeg klarer å gå lange turer hver dag... Men det er verre med psyken. Da mener jeg humøret. Det svinger og styres veldig av utålmodighet noe jeg ikke trodde skulle komme. Har to barn fra før på snart 14 og 16, så dette er en liten attpåklatt, og alle hjerter gleder seg. Nå om dagen synes jeg at tiden står stille..... Kan hende fordi jeg er sykmeldt, og dagene blir lange. Ble sm for 14 dager siden pga sterke kynnere. Disse har gitt seg noe og er ikke så plagsomme lenger. Du da, er du i form?
Mininni Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har sluppet unna BL og slike ting, men blir veldig fort utslitt, og rygg og mage verker jo godt og inderlig til tider. Men alt i alt er det ikke verst, selv om dagsformen kan variere veldig. Er 40 % sykmeldt, og det fungerer veldig bra - da har jeg ordentlig energi de dagene jeg er på jobb. Hva angår humør: Merker selv at jeg har laaaav toleransegrense for alt mulig - de rareste ting kan irritere meg grenseløst! Gremmes til stadighet over alle idiotene rundt omkring (de som ikke reiser seg på trikken, de som tar på magen min uten å spørre, svigermor som maser...) Dette er min førstemann, så jeg aner ikke hva jeg går til i forhold til deg
lilleluna7 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Skjønner hva du mener med irritabilitet, ja. Av og til går jeg bare og legger meg så resten av familien får være i fred for meg. Hehe. Vet du hva du får? Ser ut til å være ei jente med meg. Lykke til videre da!
Mininni Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Jente her også, fikk beskjed om det på UL Lykke til til deg også,så følges vi ad!
nr 4 er her<3 Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 imorra er jeg høygravid=)har vel egentlig følt meg høygravid lenge da=) har termin 28 mars..veldig mange kynnere å masse vondt i ryggen,ikke bare enkelt å gå å bære på denne posen forran hehe..men ukene går heldigvis fort å har jo en del å henge fingrene i om dagen me tre barn=) skal bli utrolig godt når d nærmer seg termin å håper å få litt før tiden som jg har gjort med de andre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå