Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Alle venninne mine er på vinterferie (med unntak av ei, men hun kunne ikke ut), så jeg dro ut aleine. Drakk ikke noe særlig så jeg har kvelden friskt i minne. Først så dro jeg til et sted jeg har vært før...viste seg å være 23 års aldersgrense der nå, men vaktene forlangte ikke leg, så jeg dro bare inn. Satte meg på en tom sofa, og da kom det selvsagt en fyr som skulle sjekke meg opp...takk og pris kom det ei anna dame, og han begynte å prate med henne, så da sneik jeg meg ut. Dro på et annet sted, men der var det jo nesten ingen, så da dro jeg tilbake til det andre stedet, og da satte jeg meg på samme bord som to jenter. De var kjempekoselige, og ville at jeg skulle danse med dem, så det gjorde jeg. Da kom det to gutter på 20, og jentene gjorde narr av hvor unge de var (hehe...de visste jo ikke at jeg bare var 21:p), og han ene av dem tok meg på rumpa og prøvde faktisk å sjekke meg opp i over 1 time. Men han var jo så slibrig at jeg nesten ikke greide å se på ham...skulle tøffe seg og sånn, men jeg antar at han var helt grei gutt i edru tilstand. Så var det en svenske som prøvde seg, han var edru så vi fikk prata litt og han spanderete øl på meg. Men så viste det seg at han var 33, noe som er i det eldste laget for meg. Så dansa jeg med en annen svenske, og han var jo enda mer innpåsliten, så da orka jeg ikke mer og dro...måtte uansett rekke bussen. Men i det jeg skulle ut møtte jeg på noen jeg kjente, så jeg satt med de og mista bussen jeg skulle ta hjem!:-/ Så skulle de rekke et sted før det stengte, men der kom ikke jeg inn, så jeg venta utenfor (var bare snakk om 10 min). Da kommer det to fyrer og han ene bare herregud altså...han kom med helt syke uttalelser om sæd og suging, og stakkars kompisen hans blei jo så flau på hans vegne. Så det blei til at han ene sa masse grove ting, mens han andre beklaga hele tida. Var litt morsomt, for jeg tok meg ikke nær av det, og etterhvert begynte vi å snakke om normale ting. Men så da han skjønte at jeg stod der og venta på vennene mine, og ikke venninne mine, da dro de...han andre måtte først beklage ekstra mye da! Så da dro vi på nachspiel, og så fikk jeg overnatte der siden jeg mista bussen...siden jeg var jente fikk jeg være i senga, så det ordna seg jo!:-) Og innimellom alt dette dansa jeg med en fyr som virkelig kunne danse (han var homo, så da var det dansinga det var fokus på, og ikke det å klå på meg, så det var kjempegøy), og så fikk jeg to klemmer av en helt ukjent gutt. Så det var ikke måte på...slitsomt å være jente på byen av og til, og jeg var til og med usminka og hadde ikke gjort noe med håret mitt, så jeg så jo helt vanlig ut. Mange desperate menn der ute altså!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Så gøy da! En kan si hva man vil, men det ER faktisk greit å få bekreftet av og til at man fremdeles har draget )))
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hæ? Det er helt vanlig når man går ut på byen... Har du aldri vært ute før eller?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har vært gravid i halvanna av det siste to årene og amma i når jeg ikke har vært gravid, så nei, jeg har ikke vært særlig mye ute. Det er strengt tatt også helt vanlig at barn begynner å gå, men når mødrene poster tråden: "Nå går snuppa!" ja, da får de gratulasjoner og det er ikke måte på. Men du svarer altså meg med et hæ?
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Har draget? ALLE blir sjekket opp på byen, tom den bælfeite, kvisete kollegaen til mannen. Hun har one nights stans både titt og ofte. Jeg bodde i kollektiv i mine yngre dager, og husker at han ene samboeren min og kompisene hans pleide å le av de støgge jentene de hadde seg med. Dere må da skjønne at ofte så er det de styggeste jentene som blir ivrigst sjekket opp, i hvertfall på slutten av kvelden. Guttene vil bare ha seg et ligg og går da den letteste veien.
skorpionfruen Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Enig med Renate. Man kan leve lenge på å få bekreftelse på at man enda har draget godt å vite liksom. Flott at du fikk en fin kveld på tross av at du dro ut alene. DET tror jeg ikke jeg hadde giddet. Liksom mistet festmotet mitt da
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Dro du alene i tillegg? Da er det søren meg ikke rart du ble sjekket opp! Finner vel ikke noe lettere offer enn en desperat og ensom jente som finner seg i sjekkingen.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Er det virkelig nødvendig å være så forbanna negativ?????
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Er det virkelig mulig å være så naiv? Hvis du er født i 77 så bør du vite litt mer om hvordan verden fungerer enn det virker som du gjør. Bare spør mennene deres, de kan sikkert bekrefte det jeg forteller her.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har aldri blitt sjekka opp, jeg. Har vært mye ute. Men det sier vel ganske mye om hvor fæl jeg er.
Patetica fåkksi Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 At hun dro alene betyr ikke nödvendigvis at hun er desperat, harengutt, saa ikke vaer saa usaklig.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 jeg snakka akkurat med sambo om dette, og han lurte på om DU harengutt var syk i hodet ditt.. Tror du virkelig at alle karer i dette land er ute etter et ligg konstant? det er kanskje sånn på det innavl hølet du er fra!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Du får sende meg en pm hvis du har noe mer på hjertet!! Gikk ikke an å sende til deg!
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2008 #15 Skrevet 16. februar 2008 Utsagnene dine, harengutt, sier mest om din mann og utestedene du bruker å frekventere ...
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #16 Skrevet 16. februar 2008 Kanskje hun ikke var desperat, men hun blir fort tolket slik.
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #17 Skrevet 16. februar 2008 Min mann har da ikke sagt noe om dette? Jeg er ute overalt, mange forskjellige plasser. Prøver dere å si at gutter på byen ikke sjekker for å få seg et ligg? Det må i såfall vært veldig nytt...
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #18 Skrevet 16. februar 2008 Har ikke sagt noenting om at alle karer i dette land er ute etter et ligg konstant. Jeg har sagt at de guttene som sjekker jenter på byen er ute etter et ligg. Hvis ikke din sambo er enig i dette så er det på tide at han kommer ut av skapet.
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #20 Skrevet 16. februar 2008 Sende en pm hvis jeg har mer på hjertet? Mine innlegg er egentlig ikke myntet på deg, vet ikke helt hva jeg skal sende pm til deg for. Men jeg har i hvertfall tom postkasse så det burde gå hvis du har noe på hjertet... Du må kanskje legge meg til som venn først? Jeg har hørt at det hjelper.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 16. februar 2008 #21 Skrevet 16. februar 2008 ja, for du har skjønt det.. hvis en gutt og en jente prater så betyr det bare at han vil i buksene på henne?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 16. februar 2008 #22 Skrevet 16. februar 2008 oj da, er du en liten lesbisk mannehater??
harengutt Skrevet 16. februar 2008 #23 Skrevet 16. februar 2008 Prater? Har ikke du leste hovedinnlegget? Hun skryter av at hun "ble sjekket opp som bare det"!
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2008 #24 Skrevet 16. februar 2008 "Bare spør mennene deres"? Det indikerer da ganske klart hva din ville ha svart. Det finnes plenty av gutter på byen med videre intensjoner enn "å få seg et ligg." Ikke minst er det absurd å tolke "jeg ble sjekket opp" til å bety at "jeg var ensom, desperat og er stygg."
Patetica fåkksi Skrevet 16. februar 2008 #25 Skrevet 16. februar 2008 Alle menn er (jöss) faktisk ikke helt like. For opplysningens skyld er ikke alle damer helt like heller. At du maa vaere desperat for aa kunne ha det göy alene sier mer om deg enn om Riga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå