Gå til innhold

Hva blir lørdagskveldsen i kveld da jenter?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det biff, rødvinssaus, ovnsbakte poteter og salat eller grønnsaker...

Til dessert blir det sånne gode påskeegg med melkefyll..mmmm...gledet meg hele uken til å kose meg med det:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha kylling, fløtegratinerte poteter og en eller anna god saus til:P

hehe kansje ikke den mest vanlige kombinasjonen, men vi har så lyst på fløtepoteter og kyllingen i ferskdisken luktet såå godt :)

så skal vi kose oss med film, chuck and larry, gleder meg:-)

ha en fin kveld, og kos deg med påskeeggene dine;) her blir det is med bjørnebær til dessert :) og litt chips! nam nam, elsker lørdager..

Skrevet

Syns det hørtes godt ut jeg=) Må bare få si at du må glede deg til chuck and larry:) Jeg og sambo såg den og lo så vi grein hele filmen:) Skulle ønske jeg hadde til gode og se den:)))

Skrevet

Vi skal ha kylling med pomfritt (har litt dilla på det helt på tampen av fødselen...) og en eller annen form for grønt - salat blir det nok sikkert. :)

Vi har ikke kjøpt inn noe godis eller snacks så jeg får kose meg ekstra godt med pommen. ;)

Skrevet

hm.. jeg lider av noe. "På tampen av fødselen" høres jo ut som om jeg ligger å skal føde. Det skulle jeg gjerne gjort, men er hjemme og har ikke et eneste tegn what so ever...

Skrevet

Åh nå blir jeg misunnelig!! Vi skulle egentlig vært ute og spist biff og feiret svigerfars bursdag i kveld- men så begynte dattern vår og spy.. Så her sitter jeg med henne, mens de andre koser seg ute. Og ikke har vi handlet inn noe spes heller siden vi ikke forventet å være hjemme i kv.. Ser ut til at det blir posesuppe og tortillachips:/ Liksom det mest fristende jeg fant i skapet..

Skrevet

Skal bare ha grandiosa vi, hehe.. Kjempespennende. Men skal på fest i kveld så da blir det noe enkelt og godt, og jeg elsker grandis! :D Kan ikke si jeg gleder meg til enda en fest uten drikke, men hva gjør man vel ikke for den lille, hehe..

Skrevet

stof og vurderte på det jeg og idag ang biff og fløtepoteter..

men fant ingen biffbiter i butikken som så gode ut..så det får bli seinar....

her har lørdagkvelden allerede begynt.

dvs..i ene enden av sofaen sitter mannen min med pcn sin og slapper av...jeg sitter i denne enden og gjør det samme...midt imellom oss sitter verdens verdens beste godgutt og ser på barnas supershow og spiser lørdagsgodter...

lyset er dempet,stearinglysene er tent og vi koser oss alle tre... :-)

om en stund skal jeg sette pizzadeig..blir hjemlaget pizza ikveld..er så glad for at jeg endelig kan spise det igjen etter laaaang tid hvor jeg har syntes at hjemlaga pizza kun smakte salt og forferdelig...hehe...

har egentlig vært en eneste stor berg og dalbane denne graviditeten..smaksløkene mine går berserk..stakkars mannen min bare ristet på hodet når jeg måtte kjøpe et nytt brød idag..(kjøpt hver dag denne uken)...det er ikke det at vi spiser de opp,men plutselig helt ut av det blå så smaker brødet stygt...

samme med kaviar..det smaker fisk for tiden..og brødskive med fisk??nope..kan jeg klare meg foruten...

dette vil da si egentlig at det ikke er stort jeg kan spise..har kjøpt en ny ost idag i håp om at den skal smake godt..har ost i kjøleskapet og,men den smaker surt.. skal sies at den vi hadde var en norwegian (god på dato og åpnet for tre dager siden)... så nå må jeg teste synnøve finden....

help??

Skrevet

Er alene i kveld, så da skal jeg jaffal kose meg med god mat. Da blir det pestosalat og hvitløksbaguett. Nam nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...