Gå til innhold

Hjelpe meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ble gravid logget jeg meg stolt og glad inn på bim, men den gleden ble kort. Skulle jeg gjort alt som ble skrevet der så hadde jeg blitt tullerusk innen 9 mnd. var gått! Så jeg logget meg av og holdt meg borte fra siden og stolte på hva jordmor sa var bra og ikke bra under svangerskapet.

Nå logget jeg meg på her....i håp om å kunne dele litt erfaringer osv....men, kan jo bli like tullerusk her! Kan dere ikke bare dele erfaringer uten å hogge handa av hverandre.... Alle gjør ting forskjellig, men jeg tror takket være internett har vi blitt overhysteriske og får altfor mye merkelig innputt! Tenk før i tida...når nettet ikke fantes og heller ikke alle bøker, da brukte man sunn fornuft og delte opplevelser med andre. Og hvis forskning finner ut at noe som er gjort har vært helt galt....så vet helsestasjonen det! Foreldre er forskjellige akkurat som barna!

Så nå får jeg logge meg av her også.. og tenke at den fornøyde, blide lille gutten på gulvet der har en mor som kan bruke sunn fornuft, være litt avslappa, øm, kjærlig og streng....akkurat som han trenger. Lene meg tilbake og tenke: det blir nok folk av han også....og for alt jeg vet...ett litt bedre menneske :-)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an paa hvem du hörer paa. Det er mange av oss som ogsaa bruker sunn fornuft, baade gjennom svangerskap og etterpaa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...