Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 18. februar 2008 #26 Skrevet 18. februar 2008 Det har lenge gått rykter i USA om at hun behandler dyrene sine ekstremt dårlig. Paris Hilton er muligens den personen jeg misliker mest til tross for at jeg ikke har truffet henne. Og ja, jeg er faktisk kildekritisk så det holder, men bevisene er overveldende, er jeg redd. Her er noen klipp hvor hun viser sin rasistiske holdning: http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2007/ 0627072paris1.html
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #28 Skrevet 19. februar 2008 ..hadde ikke forundra meg om alt var sant..hu er hvertfall tydelig rasist..bra forbilde gitt...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. februar 2008 #29 Skrevet 19. februar 2008 Paris Hilton er et kapittel for seg selv..i "The Big Book Of Stupid"..Kjerringa har ikke en antydning til intelligens, og med en oppfatning av at verden er til kun for henne, sier det seg selv at hun ikke bryr seg om hverken folk eller dyr. Dakar lille prinsesse som ikke taklet å måtte gjøre opp for seg og grein seg ut av fengsel...jævla taper...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #30 Skrevet 19. februar 2008 ..enig med deg solkira..fint forbilde må jeg si babygullz...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå