Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 så da var jeg også gravid, gleder meg kjempe masse til magen kommer. er bare 4+4 nå så d e en stund til magen vokser... bare lurte på voksesmerter i livmoren, hvor sterke er de egentli?
lin76 Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Velkomen, lillemy! Voksesmertene varierer nok frå kvinne til kvinne. For meg har dei vore omtrent som menssmerter - ømt og vondt, men absolutt til å leva og fungera med, ikkje forferdelige. Lukke til vidare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå