Gå til innhold

hjelp hjlep hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde positiv gravidittstest (CB digitl) 11 feb. noen dager etter på begynte jeg og spotte,har ikke hatt ordentlig blødning. var til UL, men kunne ikke se foster. gynokologen sa et d enten var SA eller så var d en veldig tidlig graviditet. lurer så veldig på hvordan det går.... Gynoloklogen sa et jeg shulle teste igjen på førstkommende torsdag foor å se om den fremdeles var pos. men det er jo så lenge til....

Har 3 SA fra før, men også 2 friske jenter

Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff kjære deg! Vanskelig å vente jeg vet!

men du må jo nesten bare det...for som legen din sa, så kan det både være veldig tidlig graviditet, de kan faktisk "gjemme" seg litt. Men det kan desverre også være en SA før det i det hele tatt har kommet i gang... Jeg krysser fingre for deg og håper på det beste!

Lykke til!

Skrevet

hei! jeg var til ul da jeg var i begynnelsen av uke 5 sist å da kunne hun ikke engang se at jeg var gravid!! men hadde fått en pos test så jeg visste jo det selv! blødde tilogmed friskt blod i 2 dgr,litt av og på pluss spotting men d gikk fint!! hvor langt var du på veg da du var på ul??

Skrevet

Tusen takk for svar!

Vet ikke helt hvor langt jeg var på vei iogmed at jeg var på utskrapning 19 januar. men viss deg regner fra den datoen så var jeg ibegynnelsen på uke 5. (Men mest sansynlig kortre)

Gynokologen sa at d ikke gikk ann å se noe så tidlig.

krysser fngrene for at det har gått bra. X

Har jo ikke hatt noen blødninge, bare brun utflod....

Syes d er lenge til torsdag for å ta ny test.... Håper den fremdeles er positiv....

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, men vil bare si tvi tvi og lykke til på torsdag :-) Håper det er ei spire der inne som har kloret seg godt fast denne gangen :-)

Jeg har også 2 jenter og venter spire nr. 3. Er kun 5 uker på vei så kanskje vi kommer til å følge hverandre?!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...