Gå til innhold

Oslo et fylke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde Oslo var en by,som lå i et fylke. Men krangler med noen om dette nå.

Skjemmes såpass mye nå,over min uvitenhet,at jeg signerer med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, Oslo regnes som et eget fylke :)

Skrevet

Ikke alle som er så smarte som oss da vel...

Skrevet

Nei,ikke alle som er så smarte som dere.

Jeg trodde det lå i Akershus Fylke

Skrevet

Jepp, eget fylke, men ligger inne i Akershus så det er ikke så gæli tenkt.

Skrevet

HI her. Jeg bor ikke i Norge.Hvis det er en unnskyldning ;)

Skrevet

Har aldri sett Hotel Cæsar,yppertgubbe

 

HI

Skrevet

Definitivt. Jeg hadde uansett ikke hatt problemer med denslags uvitenhet, det er bare enkle trøndere som tror de er verdens navle som ojer seg her ovenfor.

Skrevet

Jeg vil heller ha normal folkeskikk,og ikke vite at Oslo var et fylke, enn å oppføre meg som en viss trønderfyr wannabehunk, og vite alle Norges fylker på rams.

 

Skrevet

Men ikke hvis jeg bor i Tyskland?

Hrmf!!!!!!

Skrevet

9.april 1940,kjære uvitende trønder.

Skrevet

Vi har oslo by som også ligger i oslo fylke ja, fylket er ikke noe serlig større. Det dekker også noen forsteder.

 

forresten så er det byen oslo som er hovedstaden i Norge.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er ganske ille at en voksen person ikke vet at Oslo er et fylke.

Skrevet

Strengt tatt vet du ikke om det var en voksen person som var HI.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...