Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Trodde Oslo var en by,som lå i et fylke. Men krangler med noen om dette nå. Skjemmes såpass mye nå,over min uvitenhet,at jeg signerer med
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Ikke alle som er så smarte som oss da vel...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Nei,ikke alle som er så smarte som dere. Jeg trodde det lå i Akershus Fylke
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Ingen dum tanke. http://www.akershus.no/index.php?page_id=200&lang_id=1 Må dere innrømme.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jepp, eget fylke, men ligger inne i Akershus så det er ikke så gæli tenkt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 HI her. Jeg bor ikke i Norge.Hvis det er en unnskyldning
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Har aldri sett Hotel Cæsar,yppertgubbe HI
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Definitivt. Jeg hadde uansett ikke hatt problemer med denslags uvitenhet, det er bare enkle trøndere som tror de er verdens navle som ojer seg her ovenfor.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Jeg vil heller ha normal folkeskikk,og ikke vite at Oslo var et fylke, enn å oppføre meg som en viss trønderfyr wannabehunk, og vite alle Norges fylker på rams.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Men ikke hvis jeg bor i Tyskland? Hrmf!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 9.april 1940,kjære uvitende trønder.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Vi har oslo by som også ligger i oslo fylke ja, fylket er ikke noe serlig større. Det dekker også noen forsteder. forresten så er det byen oslo som er hovedstaden i Norge.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #15 Skrevet 16. februar 2008 Jeg syns faktisk det er ganske ille at en voksen person ikke vet at Oslo er et fylke.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #16 Skrevet 16. februar 2008 Strengt tatt vet du ikke om det var en voksen person som var HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå