Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har barn fra før og prøver på flere. hvor mange perioder har dere prøvd? vi er i 8pp og synes det er overraskende lenge da førstemann kom på et blunk. utålmodig kan du si... vesla er 2 år og 2 mnd nå og venter på søsken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i 5.pp og er også utålmodig:)

Jenta vår blir snart 2.

Skrevet

Heisan!

Vi skal prøve på barn nr 2 i april og er veldig spente. Første gang gikk det veldig fort 2 pp, og jenta mi er også 2 år og 2 md. :)

Har hørt flere venninner av meg har slitt mer med nr 2. Vet ikke hva det kommer av, men de er alle gravide (har fått nr 2 nå) så det går nok til slutt. Håper det går snart for dere. Man blir så utolmodig når man først har bestemt seg for noe. Jeg er utolmodig allerede! ;)

Lykke til

Skrevet

ja vi får jo bare håpe på at det ordner seg snart.tror kanskje grunnen til at det tar litt tid med andre mann er stress. i allefall i min situasjon. jeg jobber 100 % med en psykisk krevende jobb og har et barn å ta meg av hjemme også. dessuten skal vi jo være med på aktiviteter på fritiden også.når vesle jenta ble unnfanget hadde jeg ikke noen forutsetninger for hvor lang tid det ville ta å bli gravid og slappet mere av. tror mye av grunnen kan ligge der altså.

Skrevet

dattera mi er 10 mnd og vi ble gravid med nr to med en gang. så det kommer vel helt ann på person til person :)

Skrevet

Ble gravid med nr 2 da nr 1 var 2 år og 2 mnd. Hadde ikke brukt prevansjon etter førstemann... min nr 2 er nå 11 mnd og har ikke beg på prev nå heller... så håper på nr 3...

Skrevet

Kjenner meg igjen der! Vi prøver også på nr 2. Førstemann kom etter 3pp. Jeg hadde vel ikke forventet at det skulle gå like fort denne gangen, var forberedt på at jeg måtte være litt tålmodig. MEN er nå i 13pp, og syns dette begynner å ta veeeeldig lang tid : (

Har el-testet en pp, mest for å sjekke om jeg faktisk hadde el. Vet at den kan slå ut likevel, men det ga meg en trygghet på at ting sikkert er i orden. Hvis jeg ikke blir gravid denne pp heller (har ingen god følelse - har nok blitt litt lite sex + litt rot med syklusen...) vurderer jeg el test igjen neste pp.

Hvis ikke noe har skjedd til sommeren har jeg bestemt meg for å ta en tur til legen. Men har vært hos gyn pga andre ting, og da tok hun en full sjekk med innvendig UL, "når du først er her" som hun sa. Det syns jeg var bra service! Alt så fint ut, jeg sa også at vi prøvde å bli gravide.

Så jeg vet ikke noe annet å gjøre enn å bare vente... får prøve å kose oss litt mere neste pp tror jeg -så får vi se! Det ordner seg nok til slutt : )

Ønsker dere alle lykke til i jakten på den vanskelig nr 2!

Ha en fin kveld : )

Skrevet

Hei.. Har to gutter fra før. De ble til på 1pp og 3pp.. Nå har vi prøvd på nr 3 i et års tid.. så er utålmodig.. nå er den yngste bare 20mnd, så tenker kanskje at kroppen rett og slett ikke har vært klar.. håper den blir det snart... Ellers gjør jeg som cucumber og drar til lege for sjekk...

Skrevet

eg fant ut på laurdagsnatta atte eg ventet nr 2.IKM idag.

Som du ser på nicket mitt so va de 3pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...