mamma sin kompis Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 min sønn er idag fått feber etter ett par dager med surklet bryst, og hoste, mest om natt. Nå, når jeg så i halsen hans hadde han en ekstra tunge flik lignesnes greier bak tungen. Nedfor drøvelen...så nesten ut som en øgletunge...hva kan det være?? han spiser og drikker som vanlig...har feber på 39, men ellers i fin form.
LegallyBlond Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Han er ikke bare veldig hoven da? Kan jo være halsbetennelse eller noe. Har aldri hørt om det før, men ville vært litt obs på om det gikk bort eller gjorde vondt.
mamma sin kompis Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Jo, det kan jo være det. må sjekke om det stagnerer. sambo synes det så ekkelt ut...fått ein alien i huset vi får se det ann. kanskje det blir å kontakte legen.
LegallyBlond Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hehe..skjønner samboeren din =) Hadde nok kontaktet lege om det ikke blir bedre ja!
mamma sin kompis Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Ble nysjerrig jeg nå, så jeg måtte bare stikke fingeren ned i halsen på meg selv å kjenne. Og jo da, akkurat samme sted som sønn så har jeg oxo sånn. Så da er det vist noe vi skal ha. Bare ikke sett det før. Han har jo blitt sjekket i halsen før av leger, så vist de har sett noe som ikke skal være der, så hadde de vell sagt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå