Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 har en deilig sak liggende i kjøleskapet og har ikke peiling på hvordan man tilbereder en slik en...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Surr den opp med hyssing, salt&pepper, brun lett i panna. Ha den over i ildfast form og sett et termometer der den er tykkest.Stek på ca 180 grader til det viser 50-55 grader (alt etter hvor rød du vil ha den). La den hvile innpakket i folie i min. 10 minutter, helst 20 før du skjærer i den.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 ser nå at den er ferdigstekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå