(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Lurer på om det er noen her som har efraing med cellulitter eller såkalt appelsinhud? Noen som har prøvd ulike metoder for å bli kvitt dette? Noen som har lykkes? Finnes det mirakelkurer? Jeg har noen, ikke MANGE.. men nok til at jeg gjerne skulle blitt kvitt dem! Takk for svar!
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2008 Ingen som har noen erfaringer?
mamiladi Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har littegrann bak på låra, og har funnet ut at den billigste og mest effektive måten å gjøre dem mindre er å kna/massere lårene hver kveld, pluss regelmessig trening :-) Du må kna så det gjør vondt, i starten kan du få blåmerker, men etterhvert blir hudvevet og blodårene sterkere. Blodsirkulasjonen blir også mye bedre! (Trening for nevene i samme slengen ;-))
Jordbæret <3 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har også positive erfaringer med kraftig knaing, så kraftig at man blir blå. Min samboer har knadd meg, det kan være litt vanskelig å gjøre det selv. Jeg har også brukt en sånn cellulittmassør med vakum som man får kjøpt på f.eks. Elkjøp eller Expert. Den er knallfin og effektiv, men du må være flittig å bruke den. Det du skal være obs på her er at dersom du har mange sprukne blodkar på området du vil behandle, vil det kanskje bli enda flere på grunn av vakumsuget. Men jeg kan som sagt anbefale den på det varmeste, den virker. Noe annet jeg bruker er at jeg dusjer i vekselvis glovarmt og iskaldt vann på problemområdene. Jeg veksler mange ganger helt til huden er glødende og rød. Det gir en umiddelbar effekt som gjør cellulittene usynlige. Jeg pleier også å ta badstu jevnlig. Da har jeg med meg en massasjevott som jeg bruker over hele kroppen, og jeg pleier å ha på meg Cellulittkur, hårkur og ansiktsmaske. Varmen øker effekten av disse. Det hjelper også å holde huden myk og smidig. Da blir cellulittene mindre synlige. Slanking hjelper ikke. Jeg fikk mine første cellulitter etter en slankekur der jeg gikk ned ganske raskt i vekt. Det er ikke å anbefale. Ta heller tiden til hjelp, og masser huden samtidig, hvis du skal ned i vekt.
LadyLuck & Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Heitur pottir scruben skal vist gjøre underverker.
Hilde_85 Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 søstra mi har brukt ett eller annet lite merkelig aparat som sender ut noe som kjennes ut som små støt, skal bruke en eller annen krem på huden og så den. Husker ikke direkte hva maskina het men den kommer fra Nu Skin, og det hjalp på ho hvertfall. Har tenkt å prøve den når jeg er ferdig med graviditeten
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Trening:) cellulitter = fettvev..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Hvilket merke er denne massasjetingen,braun? Finner ingen på nettet hos elkjøp og expert.
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2008 Takk for svar! Må prøves ut...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Det med at slanking ikke hjelper, er vel ikke helt riktig. Jeg har vært tykk og hatt en del celuitter og slanket meg og da nesten helt uten noe celuitter. Sikkert litt individuellt.
Jordbæret <3 Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har sjekket min "massasjeting" og den heter Phillips Celesse. Jeg har av den første typen som kom, det er stadig gjort forbedringer og de nye er mer effektive på kortere tid. Jeg vet ikke om de nye er kommet under et nytt navn. Jeg mente ikke å si at slanking ikke hjelper, bare at hurtig vektnedgang forverrer problemet. Jeg fikk cellulitter av å slanke meg, jeg hadde det ikke før jeg ble tykk, ikke mens jeg var tykk, men etter en vektnedgang på 11 kilo over veldig kort tid med en knallhard diett, hadde jeg cellulitter på mage, rumpe og lår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå