Gå til innhold

Jeksler

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre små som har fått jeksler enda?

Tror Camilla holder på med en jeksel oppe på den ene siden, kinnet er stadig rødt, hun slår seg på kinnet om natta og er generelt urolig.

Lurer på hvor lang tid det pleier å ta fra man merker ubehag til jekselen bryter gjennom. Ser at det er skikkelig klumpete på den ene siden oppe og ser også en hvit "tagg" under tannkjøttet der, men ikke så lett å få sett ordentlig nei :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeksler allerede du! Tenk at hun har blitt så stor :-)

Nå har Mia akkurat fått tann nr 3 så jeg kan nok ikke skryte på oss noen jeksler med det første, men det er jo veldig moro da :-)

Skrevet

Hun er jo den Colgate-babyen, datteren din. Her er det kun 2 tenner, så vi har dårlig med erfaring dessverre.

Håper de dukker opp snart, så hun slipper mer smerte.

Skrevet

Ja her er det bare fortenner oppe og nede foreløpig så jeg kan vel heller ikke si noe om det.

Skrevet

Vi oppdaget at Bendicte har fått en jeksel nede på venstreside... litt langt bak i går. Forløpig ikke noe ubehag. Vi ser tydelig flere hvite tagger.

Jeg aner ikke når man vanligvis får jeksler, men alle her nede sier det er tidlig!!!

Håper ellers alle har det bra. Vi koser oss i solen/skyggen hver dag.... Ligger på 30/35 grader.... HERLIG HERLIG HERLIG

Skirver mere senere, nå må jeg hoppe i dusjen og spyle av meg solkrem, saltvann og klarvann + litt svette hi hi

Har jo klart å bi skikkelig solbrent med faktor 40!!!! Er det mulig,.... ja!

Skrevet

Ingen jeksler i siktet her enda. De åtte tennene han har oppe og nede vokser og gror så jeg håper det kommer noe mer snart:)

Skrevet

I dag fikk Camilla en paracet før vi la henne, fortsatt litt urolig og våknet etter ca 1 time, men det kan ha blitt en vane....sutret litt og måtte sitte litt hos henne til hun sovnet igjen.

Tror kanskje at ubehaget gir henne litt separasjonsangst også, hun blir iallefall urolig om vi forsøker å gå ut av rommet før hun har sovnet igjen. Da bare kaster hun smokken i veggen og blir skikkelig sint hehe

I dag så så jeg to hvite tagger under tannkjøttet så tannen er helt klart på vei iallefall....men guri så vondt det må gjøre, er jo ikke akkurat småtteri som skal ut heller!

Skrevet

Uff det hørtes skikkelig kjipt ut med 30 /35 grader, saltvann, bading, soling osv osv ;-)

Kos dere masse i ferien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...