Gå til innhold

Mens smerter og nedpress....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag og i går hatt mens smerter og nedpress.. Sist fødsel startet med vann avgang.. Jeg er bare i uke 38 no da.. Noen som har hatt det sånn før fødselen startet.. For jeg har ikke hatt dette før... litt vondt i ryggen og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt menssmerter og nedpress i flere uker nå, men ingenting skjer. Jeg er i uke 40.

Skrevet

Det kan være sånn som meg...Urinveisinfeksjon....

Jeg hadde helt vanvittig med nedpress og litt stikkinger og menssmerter igår, men viste seg bare å være urinveiene gitt.... =0)

Skrevet

Ikke siden for dette spm, men ser støtt noen som "dytter" Ser det her og, må bare spørre hva det betyr??? Har lurt lenge.... Skjønner ikke jeg:-)

Skrevet

Når de skriver "dytter" er det for å gi tråden respons slik at den holder seg langt oppe på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...