Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har i dag og i går hatt mens smerter og nedpress.. Sist fødsel startet med vann avgang.. Jeg er bare i uke 38 no da.. Noen som har hatt det sånn før fødselen startet.. For jeg har ikke hatt dette før... litt vondt i ryggen og..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har hatt menssmerter og nedpress i flere uker nå, men ingenting skjer. Jeg er i uke 40.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Det kan være sånn som meg...Urinveisinfeksjon.... Jeg hadde helt vanvittig med nedpress og litt stikkinger og menssmerter igår, men viste seg bare å være urinveiene gitt.... =0)
siwiren(fødeklar) :-) Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Ikke siden for dette spm, men ser støtt noen som "dytter" Ser det her og, må bare spørre hva det betyr??? Har lurt lenge.... Skjønner ikke jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Når de skriver "dytter" er det for å gi tråden respons slik at den holder seg langt oppe på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå