velandre Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Blir utrolig glad hvis noen har anledning:)
velandre Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 vil så gjerne vite om jeg kommer til å føde på overtid eller på termin. å gjerne hvilket kjønn jeg venter:) trenger du noen opplysninger som fødselsdato el noe?? Tuuuusen takk om du vil svare:)
Mamalari Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 prøver uten først jeg.. pleier å gå greit med bare nick også får færst opp jente og så opp gutt på kjønn... så blir veldig usikker. får opp fødsel før termin, slutten av våren; i mai.. Rundt den 28:)
velandre Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 åy tuuusen takk:) Jøss jeg blir helt imponert nå på ultralyd sa jordmor mest sannsynlig jente.... men var ikke sikker. å jeg har termin 3 juni. å håper å få født senest da, siden min mann reiser på jobb 10 juni og blir borte i 1 måned. så du tror jeg blir å føde rundt 28 mai da? det hadde jo vært perfekt da:) vi bygger hus nå også, men vet ikke hvem så kommer først, baby eller huset. ser du det også?
Mamalari Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 får håpe det jeg får opp stemmer da.. så mannen din får mest mulig tid med den lille før han reiser:) ser ut som dere rekker og bli ferdig med huset før den lille kommer. Ihvertfall det jeg får opp her
velandre Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 tuuuusen takk for at du tok deg tid:) Ja krysser finger for at alt klaffer mens han er hjemme:) Klem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå