Gå til innhold

Gratis bleiebøtte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Ville bare tipse alle som ikke har fått det med seg at reflex har en kampanje på bleiebøtter. Gå på internettsiden og regisrer deg, så får du en grais bleiebøtte + en rull med poser helt gratis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koster det noe å være registrert?

Skrevet

Koster ingenting å være registrert nei.

Skrevet

Popper det opp en haug med reklame i posten da???

Skrevet

vi er ikke så fornøyd..

Bedre enn vanlig bossbøtte, men ikke så god som de jeg har erfaring med fra bhg etc...

Skrevet

Vi har ikke fått noe reklame. Poenget med kampanjen var at de ville komme fortest mulig på markede med produktet sitt og valgte heller å gi grvide og nybakte mødre gratis bøtter i steden for å bruke masse penger på markesføring.... Mente at mange fornøyde mødre ikke kunne sammenlignes med dyr rekalme... Ganske smart egentlig:-)

Vi har ikke begynt å bruke vår enda ettersom lillemann enda er i magen, så kan ikke si noe om hvor bra jeg synes den er, men jeg er bra sikker på at den tar bort mer lukt enn en vanlig søppelbøtte og ettersom den er gratis er det bare å slå til:-)

Skrevet

Tror et av de andre poengene deres med kampanjen er at refillene til bleiebøtta er så dyre at de tjener det inn og vel så det.... There is no such thing as a free lunch:)

Skrevet

skjønner ikje at dere syns det er sååååå dyrt med refillene til bøtta... koster jo 245 for 3pk... å ca 180 bleier i 1 refill .......

Skrevet

en refill tar 180 bleier (det følger med gratis i bøtta). En pakke med 3 refiller koster 199 kr. Da har du poser til 720 bleier (inkl. den som følger med) Vet ikke hva de andre leverandørene tar, men synes ikke det er så dyrt da, så får man jo bøtta gratis + at det ikke er så sterk parfymelukt av posene!!!! at stort + i mine øyne!!! Synes parfymelukten på enkelte av de posene var direkte kvalmene.

Men det var bare et tips til de som evt. tenkte på å kjøpe seg en bleiebøtte. Fritt valg om man vil ha eller ikke....

Skrevet

hummm jeg betalte bare 199 kr for en 3 pk refill. De bruker vel ulike kalkyler da kanskje. Ikke dyrt likevel etter min mening da:-)

Skrevet

Refillene til denne bøtta er faktisk billigere, OG mer miljøvennelige enn andre merker. Hindrer lukt bedre og varer lenger. Er storfornøyd med denne bøtta i forhold til den vi brukte til forrige man. Den gikk rett i søpla da jeg hadde prøvd denne nye en ukes tid. =) Anbefales absolutt, også er den jo gratis nå for oss over 6 mnd på vei eller som nettopp har født..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...