Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 noen som kan gi råd om gode hud kremer for baby? noen som har hørt noe om simple serien fra rema? har en nyfødt med veldig tørr hud..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 vi fikk anbefalt unugentum (resptfri på apotek) har brukt den mye og er veldig fornøyd
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Aderma exomega er vel den beste tror jeg. Fuktgivene til tusan uten å være for fet, samtidig som den er kløhemmende (er jo ofte en ond sirkel, man er tørr, klør, blir enda mer tørr, klør...). Anbefalt for barn og voksne med sart hud/atpikere. Fås på apoteket. Flaska er DYR, men det drøyeste produktet jeg har hatt noen sinne. Bruker det både sønnen min og jeg og vi har hatt flaska i over et år(!).
grolla Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Kan bare skrive under på denne! Den eneste kremen som har holdt min gutts hud myk og fin i årevis. Han hadde tørr hud med atopisk "tendens" da han var mindre, men har vokst det av seg. SMør minst en gang om dagen, og du vil merke bedring etter noen dager. FOrtsett for å forebygge. Merker at når vi sløver, dukker den tørre huden opp igjen etter noen dager.
skimre Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 signerer Aderma exomega, funker som bare det på min lille, har kun brukt den i to år på henne, og den er super! ;o)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Støtter også denne kremen. Men olje i badevannet har også hjulpet mine to når de har vært tørre i huden.
Ville Vera Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Bruk babyline produktene! De kom best i test på tv2hjelperdeg.
Kosemamma´n Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er hyperallergisk og atopisk. Har akkurat oppdaget en ny krem, Aco Canoderm. Selges på apoteket, er parfymefri og gir masse fuktighet uten å være for fet. En veldig drøy og kjempegod krem!!! Noe annet du kan prøve er apotekenes egen badeolje. Tror det er noe av det billigste man får tak i. Heter bare NAF Badeolje (Norges Apoteker Forbund eller noe...) Ha bittelitt i badevannet hver gang du bader knøttet. Exomega er også fin, men den er ganske dyr, og tar jeg ikke feil er det litt parfyme i den. (Men det tåler jo de fleste..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå