Tvilling79 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 men.. det er 4 dager til IKM, og det er 1pp, og er fryktelig spent.. har vært litt kvalm, og hatt "rare" følelser i lårene, men i dag hadde jeg plutselig skarp smerte i underlivet to ganger. Det varte bare i noen sekunder hver gang, men måtte stoppe og trekke pusten, for det kjentes godt.. Det kan vel umulig være positivt.. noen som har opplevd slik OG vært gravid.. (håpe..håpe..) I tillegg har jeg hatt mensmurringer konstant siden eggløsning, kjent det hver dag, og det har jeg ikke gjort før. Har ofte mensmurringer men det pleier å komme og gå.. Men er vel slik at jeg innbiller meg ting fordi vi har lyst på baby:) Det er i alle fall koselig å ha blitt prøvere, for vi blir så nyforelska av det.. sambo ser på barnevogner og lurer på hva som er best å kjøpe.. men jeg tar slik med roooo, det som skjer det skjer når det skal.. Jeg er overvektig, men har gått ned 12 kg siden i høst og er i god form. Har nesten normal BMI nå Dette ble langt.. håper noen vil skrive med meg.. sitter og kjeder meg litt i dag, men har litt sommerfugler i magen siden IKM nærmer seg...
nummer2påvei Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 skjønner hvordan du har det, tiden fra el tar altid laaaang tid:P og det går mye penger på testing for min del, er litt testoman. lykke til vertfall:) krysser fingrene.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 hei!den skarpe smerten,avr den sånn skikkelig stikk/verking i ett sekund åsså at dt var skikkelig ubehagelig? hatt sånn ett par dgr jeg da 4 dager før ikm! idag er det ikm eller inatt da!
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 jeg har tatt to svaaake tester fra biligstimmel men vet ikke om j skal stole på de da..hehe
Tvilling79 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 ja smerten var skikkelige stikk, i noen få sekunder, så gikk de over og kjenner ikke noe nå. Har det jeg mener er vanlig "før mensen" smerter i dag, kjenner det på høyre side, og jeg kjente det tydelig på høyre siden den dagen jeg hadde EL. Så regner med at tr kommer til uka..
Tvilling79 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 må legge til at jeg har rare "smerter" nedover fra høyre side og ned til høyre lå.. er dette stikninger?? HÅPER PÅ SVAR:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 har hatt litt av det jeg oxo! strålinger nedover i beina akkurat so mjeg er sliten,b\voksesmerter/overtrent muskel noe i dn duren der..men tror at om man kjenner ting i magen man ellers ikke kjenner rett før ikm dagen så må d jo være noe på gang:) kjente iallefall MYE nytt da jeg var gravid forrige gang,pleide aldri å ha stikninger før mensen,bare mens smerter dagen før ! <)
Tvilling79 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2008 gikk nettopp en lang tur og kjente rare smerter nedover høyre lår (baksiden denne gangen) og vondt i halebeinet.. men kan være mye sofasitting kanskje? så to filmer i går kveld... morsomt at du har det likt! krysser fingrene og tærne!!!
Caity<3 Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Å så utrolig spennende! Skal krysse for dere jeg også! hehe... men man går jo liksom å kjenner etter konstant også da... kan jo kjenne seg helt gal! thihi Lykke til! husk å slappe av også nå da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå