Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Skjønner ikke hvorfor vi ikke har gjort det før!!!! Han syntes det var super gøy!!!!! Jeg har vel tenkt at han ikke hadde noe glede av det enda for han er jo så liten, men jeg må vel innse at han begynner å bli stor gutt nå.. Han lo og koste seg masse på huska og dumpa. (han er forresten 9 mnd om 1 uke) Måtte bare dele det med noen:)
askeladda Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Så flott! Er han flink motorisk? Min er litt over 8 måneder og gleder meg til jeg kan ta han med på lekeplassen, men har tenkt at det er greit å vente til han blir litt mer mobil.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Han er flink ja!! Krabbet da han var 6 1/2 mnd. Reiste seg tidlig og går langs møbler og veggen som en rakett Men det hadde han ikke brukt for på lekeplassen i dag da... Det er en sånn stor rund huske der som jeg lå i med han på magen mens pappaen dyttet fart. Også satt han foran meg på dumphuska med pappa på andre siden. Du kan jo bare ta han med å prøve!! Kanskje han synes det er kjempegøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå